گناباد-فرماندار گناباد گفت: ۱۲۸ طرح عمرانی خدماتی و صنعتی با اعتباری بالغ بر۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

  ۱۲۸طرح در گناباد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نبی‌پور صبح امروز در نشست خبری در فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه ۱۲۸ طرح با اعتبار ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: دو طرح آب‌رسانی روستایی با اعتبار ۴۶۰ میلیون تومان از طرح‌های شاخصی است که در دهه فجر امسال در گناباد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به ۷ روستای بیمرغ روشناوند، اروک، اسو، نوده پشنگ  و حاجی آباد  در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: اتمام گازرسانی به ۱۴ روستاهای بخش کاخک تا پایان سال جاری با بیش از ۱۰۰میلیارد ریال  و نیز گازرسانی به روستاهای شرق شهر کاخک نیز در مراسمی آغاز می‌شود.

فرماندار گناباد با اشاره به طرح‌های صنعتی در گناباد، متذکر شد: ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات به هفت طرح صنعتی اختصاص یافته که این طرح‌ها منجر به اشتغال‌زدایی برای ۶۰ نفر شده است.

نبی‌پور ادامه داد: ۲۰ طرح آبیاری نوین نیز در سطح ۵۰۰هکتار در دهه فجر به بهره‌داری می‌رسد که برای آن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی هزینه شده است و ۴۰۰ میلیون تومان نیز از طریق خودیاری جذب شده است.

وی همچنین از افتتاح سالن ورزشی  مجتمع آموزش عالی و تکمیل  فاز ۴ پروژه آبرسانی گیسور و نوده پشنگ در این ایام خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.