خرم آباد- سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری لرستان منشأ آلودگی هوا که به عنوان یکی از چالش های اصلی کلان شهرها مطرح است را استفاده از سوخت های فسیلی عنوان کرد.

استفاده از سوخت های فسیلی، منشا آلودگی هوا

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ رضا آریایی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز لرستان، گفت: امیدواریم با توسعه روزافزون سوخت گاز که در بین سوخت های فسیلی سالم ترین نوع آنهاست، شاهد کم ترین آلودگی در فضای کشور باشیم.

آریایی افزود: قطعا استفاده از سوخت گاز می تواند نقش موثری در کاهش میزان آلودگی ها داشته باشد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری لرستان در ادامه با بیان این که امروز سوخت گاز یکی از سالم ترین سوخت های فسیلی است، گفت: اگر روستاهای ما به سوخت سالم دسترسی پیدا نمی کردند خیلی از جنگل ها با تهدیدهای جدی مواجه می شد.

وی بیان کرد: از بین رفتن جنگل ها و مراتع یکی از مشکلات کشور است که گازرسانی به روستاها نقش بزرگی در کاهش استفاده از سوخت های جنگلی داشته است.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری لرستان در ادامه ضمن تبریک به مدیرعامل جدید شرکت گاز استان، افزود: امید می رود در کنار تمامی همکاران خود منشا خدمات خوبی برای مردم لرستان باشد.

آریایی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات ارزنده شرکت گاز در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و بیان کرد: در طول دولت تدبیر و امید، و با همت مهندس شمس و مدیریت ارشد استان و تلاش شبانه روزی تمامی پرسنل شرکت گاز حدود 800 روستا گازرسانی شد.

وی با اشاره به این که در لرستان 2861 روستای دارای جمعیت وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و 560 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارند که یک هزار و 150 روستا از این تعداد گاز رسانی شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.