جوین_ فرماندار شهرستان جوین اعلام کرد: بزرگترین کارخانه فولاد جوین که یکی از ۷ طرح فولادی کشور می باشد، در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

کارخانه فولاد جوین در دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین اعلام کرد:همزمان با دهه مبارک فجر ۴۷ پروژه عمران، ورزشی، آموزشی، کشاورزی و بهداشتی در سطح شهرستان جوین افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.  

حسین جمشیدی گفت: در دهه فجر امسال۴۷ پروژه عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی در حوزه های مختلف فرهنگی، راه، طرح هادی و برق رسانی در شهرستان به بهره برداری می رسد.  

وی اظهار داشت: در حال حاضر توجه دولت تدبیر و امید به پروژه هایی است که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و قرار است پروژه های کمتر از این میزان پیشرفت به بخش خصوصی واگذار شود.  

جمشیدی افزود: در حال حاضر ۷۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که  برای تکمیل آن ها به ۶۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.  

فرماندار جوین تصریح کرد: افتتاح طرح انتقال آب، برق رسانی معابر، اجرای طرح هادی در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی و عطاملکو اجرای طرح های مخابراتی، از مهم ترین پروژه هایی است که  در شهرستان افتتاح می شود.  

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد: بزرگترین طرح های افتتاحی در شهرستان جوین، بهره برداری از خط انتقال گاز ۳۰ اینچ است که با افتتاح این طرح تا نیمه اول سال آینده تمامی روستاهای شهرستان جوین از نعمت گاز بهره مند می شوند.  

جمشیدی یاد آورشد: عظیم ترین طرح دیگری که در شهرستان جوین به بهره برداری می رسد، بخش احیاء مستقیم کارخانه فولاد شهرستان جوین است، که یکی از ۷ طرح بزرگ کارخانجات فولاد کشور می باشد.  

وی در پایان با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایام الله دهه فجر، گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین کشور ها در دنیا شناخته شده است و پیشرفت و امنیتی که در حال حاضر در کشور  به برکت انقلاب اسلامی و زعامت امام و رهبری به وجود آمده، قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.