خرم‎آباد- معاون امور برنامه‌ریزی و پشتیبانی گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران اخبار منتشر شده درباره گازگرفتگی ها را نگران کننده‏ خواند و به رعایت توصیه های ایمنی توسط مردم تاکید کرد.

اخبار گازگرفتگی ها نگران کننده‏ است/ لزوم رعایت توصیه های ایمنی توسط مردم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین- غلامرضا مشایخی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز لرستان در این رابطه اضافه کرد: شرکت گاز لرستان در این فصل باقیمانده از فصل سرد زمستان حتما با رسانه ملی و خبرنگاران برنامه هایی داشته باشد چرا که ما گاز را به کانون گرم خانواده ها می آوریم که این کانون گرم تر شود اما این اتفاقات ناراحت کننده هستند و امیدواریم همه لرستانی ها نسبت به رعایت ایمنی همت به خرج دهند که شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

معاون امور برنامه‌ریزی و پشتیبانی گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به این که در آینده نه چندان دور لرستان یکی از استان های سرآمد در بخش های مختلف خواهد بود، گفت: امید می رود مدیرعامل جدید شرکت گاز با برنامه ریزی مدون، با توکل، تفکر و تلاشی که خواهند داشت اهداف تعریف شده را محقق نمایند.

مشایخی با اعلام این خبر که در بحث برنامه و بودجه و تامین منابع مالی به استان لرستان کمک خواهیم کرد، ادامه داد: چرا که اعتقاد داریم لرستان یکی از استان هایی است که می تواند از نظر گاز رسانی به استان سبز تبدیل شود.

وی با اشاره به این که در سال های گذشته و در زمستان های سخت نگرانی های زیادی داشتیم که گاز یک منطقه قطع نشود و بتوانیم گاز خانگی را نگه داریم و گازی پایدار برای مردم فراهم کنیم، ادامه داد: اما امروز جای افتخار است که روز گذشته 800 میلیون متر مکعب در روز دریافت ما از منابع گازی بوده است و شب گذشته نیز در بخش خانگی 557 میلیون متر مکعب رکورد مصرف داشته ایم.

مشایخی با بیان این که در زمینه تامین گاز مصرفی مردم قطعی نداشته ایم، گفت: علیرغم این که نیروگاه ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدودا 15 درصد بیشتر مصرف کرده اند اما خوشبختانه با تلاش همه خدمت گزاران در صنعت گاز توفیقات چشمگیری داشته ایم.

معاون امور برنامه‌ریزی و پشتیبانی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که با اجرای زیرساخت های لازم در دو سال آینده از یک میلیارد متر مکعب دریافت منابع گازی عبور می کنیم، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است شرکت ملی گاز به عنوان یک برند در بین دیگر کشورها مطرح شود.

مشایخی اخبار منتشر شده درباره گاز گرفتگی هموطنان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی را ناراحت کننده دانست و گفت: شرکت گاز لرستان در این فصل باقیمانده از فصل زمستان حتما با رسانه ملی و خبرنگاران برنامه هایی داشته باشد چرا که ما گاز را به کانون گرم خانواده ها می آوریم که این کانون گرم تر شود اما این اتفاقات ناراحت کننده هستند و امیدواریم همه لرستانی ها نسبت به رعایت ایمنی همت به خرج دهند که شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

وی به رعایت بازرسی فنی برای لوله گذاری ها و شبکه گذاری ها در سطح شهرها و روستاها توسط پیمانکاران تاکید کرد و تصریح نمود: بازرسی های اولیه و ثانویه در زمان تولید محصول و زمان اجرا تا انتهای کار نقطه عطفی است که مردم می توانند با اتکا به آن با آرامش بیشتر و بهتری از نعمت گاز استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.