اصفهان- پسر ۳۰ ساله ای که ظهر امروز مادر ۶۰ ساله خود را گروگان گرفته بود و قصد کشتن وی را داشت، با اقدام به موقع و واکنش سریع نیروهای پلیس نوپوی اصفهان تسلیم قانون شد.

 ماجرای گروگان گیری خانوادگی پایان یافت

فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: پسر ۳۰ ساله ای به نام رسول که ساکن محله مارچین  بود ظهر سه شنبه پس از مصرف مواد مخدر از نوع شیشه مادر ۶۰ ساله خود را گروگان گرفت و با استفاده از دو قبضه چاقوی سلاخی قصد به قتل رساندن وی را داشت.

سرهنگ حسین امجدیان افزود: پدر خانواده با مشاهده این صحنه بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و مراتب را گزارش داد، پس از تماس وی، ماموریت به یگان ویژه و پلیس نوپو ابلاغ و واحد رهایی گروگان به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه پس از انجام بررسی محل و موقعیت با توجه به اینکه مشخص شد رسول از تنها فردی که حرف شنوی دارد، برادر بزرگترش است، گفت: از این رو درخواست کردیم تا برای رهایی مادر خود وارد اتاق شده و به هر شکل ممکن مادر خود را خارج کند، اما پس از گذشت نیم ساعت برادر رسول دست خالی بیرون آمد و گفت که رسول به هیچ عنوان مادر را رها نمی کند.

فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: برای بار دوم برادر رسول وارد اتاق شد تا به هر نحوی شده مادر را به بهانه استفاده از سرویس بهداشتی از اتاق خارج کند و خوشبختانه این بار موفق شد؛ از این رو بلافاصله پس از خارج شدن مادر، نیروهای نوپو وارد عمل شدند.

سرهنگ امجدیان ادامه داد: رسول با دیدن ماموران به سمت دستشویی رفت تا مادر خود را گروگان بگیرد که با واکنش سریع نیروهای نوپو زمین گیر و پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.