بجنورد- مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: نمایشگاه انقلاب در ۸۰ مدرسه استان در دهه فجر امسال برگزار می شود. 

نمایشگاه انقلاب در ۸۰ مدرسه برگزار می شود
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ناصر خطیب در نشست خبری اظهار داشت: این نمایشگاه در سه محور اصلی دیروز ما، امروز ما و فردای ما برگزار می شود که هر مدرسه در این نمایشگاه در خصوص انقلاب اسلامی تولید محتوا خواهد کرد. 
وی افزود:سه محور اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بصیرت افزایی، تجربه سازی و ارتقای انگیزه دانش آموزان است. 
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقاء سطح انگیزه و تعلق نوجوان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، آشناسازی با شخصیت و آرمان های امام راحل، تقویت روحیه انقلابی، برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش آموزان، تحقق دو ماموریت نیروسازی و هم افزایی و همکاری بین دانش آموزان عنوان کرد. 
وی یادآورشد:این نمایشگاه سه راهبرد اصلی انگیزه بخشی و حساسیت آفرینی، بصیرت آفرینی و معرفت بخشی و رفتارسازی و تجربه آفرینی را به همراه دارد. 
خطیب خاطرنشان کرد:این نمایشگاه با تعدادی از گروه های دانش آموزی شکل می گیرد و هرکدام از این گروه ها با انتخاب یکی از محورها و تولید محصولات نمایشگاهی بر پایه ابتکار در غرفه ها به روایت گری باب موضوع می پردازند. 
وی با اشاره به وظایف اصلی سازمان نسبت به دانش آموزان افزود: تقویت بیشتر دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمانشان نسبت به انقلاب اسلامی و برانگیختن توانایی های خود از وظایف این سازمان است. 
وی گفت:نمایشگاه مدرسه انقلاب هر سال جز ۱۰ استان برتر بوده به طوری که توانسته ایم سرگذشت ۴۰۰ شهید دانش آموز خراسان شمالی راجمع آوری کرده و به چاپ برسانیم. 
وی ادامه داد: مسئولین باید در طرح پیشگیری در مدارس برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ما را مورد حمایت قرار دهند. 
گفتنی است:نمایشگاه مدرسه انقلاب شنبه ۱۴ بهمن ماه سال جاری با حضور استاندار خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه در دبیرستان دخترانه صدرا افتتاح می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.