تربت جام ـ رئیس کمیسیون توسعه وعمران و خدمات شهری تربت جام امروز از نصب پرچم ۶۰ متری در مبادی ورودی این شهرستان خبر داد.

نصب پرچم ۶۰ متری در تربت جام

احمد شرفخانی، ظهر امروز چهارشنبه در محل شورای اسلامی تربت جام به خبرنگار قدس آنلاین گفت: نصب پرچم از مصوبات یک ماه اخیر شورای اسلامی شهر تربت جام می باشد. 

شرفخانی افزود: با هدف احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که در اغتشاشات ماه اخیر مورد اهانت قرار گرفته و با همکاری شورای شهر و شهرداری تصمیم گرفته شده تا همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این پرچم در ورودی شهرستان تربت جام نصب شود.

وی گفت: میدان نماز یکی از ورودی های تربت جام به مشهد مقدس است و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این میدان به اهتزاز در آمد تا فضای شهر مزین به پرچم ایران اسلامی گردد.

این عضو شورای شهر اسلامی تربت جام به شاخصه های پرچم اشاره کرد وگفت: سازه این پرچم با ارتفاع ۳۵ متر و ابعاد پرچم به اندازه ۶۰ متر مربع ساخته شده است و این المان در مسیر کریدور بین اللملی تربت جام به افغانستان قرار گرفته است.

شایان ذکر است پرچم مقدس ایران اسلامی به دلیل ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) به صورت نیمه افراشته قرار دارد که رنگ و بوی معنوی به خود گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.