کرج- رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برخی نارسایی ها در خدمات دهی به مردم پس از بارش برف سنگین اخیر گفت: در بودجه سال آینده باید در خصوص ارتقاء تجهیزات شهرداری اقدام لازم صورت گیرد.

ارتقاء تجهیزات شهرداری کرج در بودجه سال آینده دیده شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدنبیونی در سی و هشتمین جلسه شورای شهر کرج که پیش از ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد اظهار کرد: در شروع هفته با بارش سنگین و کم سابقه برف در شهر کرج مواجه بودیم.

وی افزود: بر اساس آمار و اطلاعات کمیسیون محیط زیست در ۱۰ ساله گذسته این میزان بارش برف بی سابقه بود و این در حالی است که متوسط بارش در سال گذشته ۳ سانتی متر اعلام شده است.

نبیونی در ادامه گفت:با توجه به این حجم بارش بروز برخی مشکلات و نارسایی ها طبیعی است، اما باید به این امر اذعان داشت که در این ایام تجهیزات لازم برای کنترل و مدیریت اوضاع کافی و مناسب نبوده است.

رئیس شورای شهر کرج با تاکید براینکه در بودجه سال ۹۷ باید برای تهیه تجهیزات مناسب اقدام لازم صورت گیرد گفت: عدم هماهنگی برخی دستگاه با مدیریت شهری در نخستین ساعات بارش یکی دیگر از مشکلات روزهای اخیر بوده است که باید در این خصوص نیز تمهیدات لازم اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج هم در تکمیل صحبت های نبیونی گفت: از تلاش شهردار و حضور فعال وی در بحران ناشی از بارش برف تشکر می کنیم.

اکبر سلیم نژاد افزود: مدیرانی که پس از این اتفاق حضور موثر داشته اند و کسانی که مشارکت نداشته اند باید شناسایی شده و اعلام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.