یزد - مدیر مخابرات منطقه یزد با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام مخابرات در سطح استان گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۱۷۹ پروژه مخابراتی به بهره‌برداری می‌رسد .

۱۷۹ پروژه مخابراتی  در یزد به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات، مهدی مقوم  با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ۱۷۹  پروژه مخابراتی در زمینه های تاسیس، توسعه ، نصب و ... در سطح استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود : اعتباری که برای این طرح ها هزینه شده است  بیش از۲۱۷میلیارد ریال می باشد  واین طرح ها شامل تاسیس و توسعه سوییچ در مراکز تلفن، تاسیس و توسعه کافونوری، اجرای ۲۲ کیلومتر فیبرنوری ،‌ تاسیس سامانه تلفن همراه۲G، ۳G، ۴Gدر شهرهای استان، ، جایگزینی و جابجایی سامانه های  BTS، تاسیس و توسعه تجهیزات اینترنت پرسرعت خانگی و تجاری می باشد.

مقوم تصریح کرد: تاسیس سوئیچ دیتا در ۲ مرکز، افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی ، ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، اجرای رادیو وایرلس و نصب دیزل،  نصب تجهیزات جهت طرح فیبرنوری در سطح استان و احداث یک باب ساختمان از دیگر پروژه های مورد بهره برداری در دهه فجر است.

وی خاطر نشان ساخت : شهر یزد ثبت جهانی شده و ما باید با تمام تلاش زیرساختهای ارتیاطی را در این جهانی برای گردشگران فراهم سازیم  و تا پایان سال ۱۳نقطه استان مجهز به سیستم وایفای شهری می شود و تجهیز اماکن عمومی به سیستم وایفا از الویت های شرکت مخابرات می باشد . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.