کرج- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کامل مکارم اخلاق و سبک زندگی اسلامی است از اجرای ۷۵ برنامه فرهنگی در ایام فاطمیه در البرز خبرداد.

۷۵ برنامه فرهنگی ویژه ایام فاطمیه در البرز اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی اظهار کرد: خداوند تمامی صفات و کمالات معنوی را در وجود نازنین حضرت زهرا سلام الله علیها جمع کرده است.

وی خاطر نشان کرد:یکی از القاب خوب حضرت زهرا سلام الله علیها صدیقه بوده است یعنی راستگو، صداقت یکی از خصوصیات بارز هر فرد مومن است که مورد قبول جامعه و آحاد مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، فاطمه زهرا سلام الله علیها را بهترین و برترین الگوی تربیت اسلامی برای بانوان مسلمان برشمرد و گفت:سبک زندگی این بانوی بزرگوار ساده زیستی و تربیت دینی را به همه بانوانی که می خواهند فرزندانی مومن و شجاع تربیت کنند را می آموزد.

وی گفت:تا چنین الگو های اخلاقی در جامعه اسلامی وجود دارد خاموش کردن نور اسلام برای دشمنان بسیار سخت و ناممکن خواهد بود چرا که این بانوی شجاع درس زندگی و ایستادگی در مقابل صعوبات زندگی را به بانوان عالم می آموزد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، خاطر نشان کرد:این بانوی بزرگوار در تمامی مراحل زندگی یار و غمخوار نبی اکرم (ص) بودند و پدر ایشان را مشاوری مهربان و دلسوز برای خود می دانستند.

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی ادامه داد:حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگوی بخشش و ایثار بودند به طوری که هر نیازمند و فقیری که در خانه آن حضرت را می زدند نا امید و مأیوس باز نمی گشتند زمانی که نیازمندی به در خانه این بانوی بزرگ اسلام می آمد و ایشان گردنبد ارزشمند خود را به ایشان می بخشند و با این گردنبد مشکل مالی آن فقیر مرتفع گشته و غلامی نیز آزاد می‌شود.

این مسئول فرهنگی گفت:تبلیغات اسلامی البرز با همکاری روحانیون مستقر و هیئت های مذهبی بیش از ۷۵برنامه فرهنگی را در دهه فاطمیه برگزار خواهد کرد.

وی سخنرانی در رابطه با شخصیت والا و معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها و بیان ویژگی های اخلاقی ایشان، جلسات پرسش و پاسخ، اجرای گفتمان دینی، محافل قرآنی از قبیل محفل انس و کرسی تلاوت، مداحی و روضه خوانی را از مهمترین این برنامه ها برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.