یزد - استاندار یزد گفت : به مناسبت ایام الله دهه فجر ۶۳۵پروژه با اعتباری بالغ بر ۲هزارمیلیارد تومان در استان یزد به بهره برداری می رسد.

۶۳۵پروژه در استان یزد به بهره برداری می رسد

به  گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، محمود زمانی قمی صبح پنج شنبه در مراسم آغازین ایام الله دهه فجر با تبریک این ایام اظهارداشت : همزمان با این ایام بیش از ۶۳۵پروژه در سطح استان افتتاح می شود که این پروژه ها زمینه اشتغال بیش از ۳هزار و ۱۹۲نفر را فراهم می سازد.

وی با تشریح این پروژه ها افزود : در ایام الله دهه فجر بیش از۶۳۵پروژه شهری و روستایی در استان به بهره برداری می رسد که بخش خصوصی نیز در این پروژه ها نقش اساسی داشته است .

زمانی قمی تصریح کرد : از این تعداد پروژه ها ۳۰۴ طرح در شهرستان ها و۳۳۱طرح در روستاهای استان به بهره برداری می رسد.

 استاندارافزود: از این تعداد پروژه ها  ۵۱۵طرح دولتی بوده و ۱۲۰طرح را بخش خصوصی احداث کرده و این پروژه ها  بیشتر در حوزه کشاورزی بهداشتی، مخابراتی  و گردشگری و صنعتی و فرهنگی می باشد.

وی با اشاره به تفکیک پروژه ها ی شهرستانها گفت: شهرستان ابرکوه با ۱۹پروژه ، اردکان ۶۶پروژه ، اشکذر۵۰پروژه ، تفت با ۱۱۲پروژه، میبد با ۷۴پروژه ، بافق ۶۳پروژه، بهاباد۱۶پروژه،خاتم ۳۰پروژه، شهرستان مهریز۳۲پروژه و خود شهرستان یزد با ۱۷۳پروژه است.

زمانی قمی با بیان اینکه رویکرد اصلی پروژه ها  در حوزه عمرانی و کشاورزی اشتغالزایی بوده گفت :  در مجموع ۳۱۴پروژه عمرانی ، ۳۴پروژه کشاورزی ، ۴۸پروژه مخابراتی ،۱۷پروژه بهداشتی ، ۲۰پروژه فرهنگی ، ۱۲۳پروژه در حوزه انرژی و برق ، ۷پروژه در حوزه دامپروری  ،۲۱پروژه در زمینه گردشگر ی و ۴۲پروژه در زمینه صنعتی بوده  که در این ایام به بهره برداری می رسد .

استانداریزد تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال بیش از ۳ هزار و ۱۹۲نفر در استان فراهم می شود .

زمانی قمی خاطر نشان ساخت: درایام الله دهه فجرمعاون اول رئیس جمهوری، وزیرنیرو، وزیر صنعت و معدن و تجارت، وزیر دادگستری و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از جمله مقامات کشوری هستند که به استان یزد سفر می کنند تا بخشی از این طرح ها را افتتاح کنند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.