بجنورد- رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری مدیر گروه شیطان پرستی فعال در یکی از شبکه های اجتماعی در شهرستان بجنورد خبر داد.

شناسایی و دستگیری گروه شیطان پرستی در شبکه اجتماعی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اعتمادی در تشریح این خبر گفت: با رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام مورد شناسایی قرار گرفت که اقدام به بارگزاری تصاویر و ترویج شیطان پرستی می نمود.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد مدیر و گرداننده صفحه مورد نظر ساکن بجنورد بوده که سریعا فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر شد، خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی و در بازرسی از محل اختفای متهم تعدادی تجهیزات رایانه ای به همراه آلات موسیقی و علائم شیطان پرستی کشف و وی برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان در پایان با اشاره به اینکه برخی شبکه های اینترنتی و اجتماعی با اهداف دین زدایی، حمله به مقدسات و ارزشهای اسلامی طراحی شده اند گفت: از والدین انتظار می‌رود تا نظارت و توجه بیشتری بر عملکرد فرزندان خود در استفاده از این گونه وب سایت ها داشته باشند.

قاتل فراری ۲۰ ساله در بجنورد دستگیرشد

سرهنگرئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری قاتل فراری ۲۰ ساله در شهرستان بجنورد خبر داد.

رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام کلانتری مرکز مبنی بر یک مورد فوت مشکوک در شهرستان بجنورد، ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به حضور ماموران به همراه بازپرس و نماینده پزشکی قانونی در محل مورد نظر افزود: در تحقیقات اولیه جسد مورد شناسایی قرار گرفت و برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی یاد آور شد: کارشناسان پزشکی قانونی با انجام آزمایشات فنی علت فوت را ضربه مغزی و برخورد جسم سخت به ناحیه سر اعلام کردند.

سرهنگ عرب زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی به فردی با هویت معلوم مشکوک شدند، خاطر نشان کرد: فرد  مورد نظر با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با استفاده از شیوه ها و شگرد های پلیسی و همچنین همکاری فرد مظنون، قاتل شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد، بیان داشت: متهم در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و علت این اقدام خود را اختلاف قبلی اعلاکرد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: پلیس با هرگونه اقدام مجرمانه که منجر به ایجاد نا امنی در جامعه شود به صورت ویژه و مقتدرانه برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوکی مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

دستگیری باند حرفه ای سارقان احشام در شهرستان فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری باند حرفه ای سارقان احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یدالله نوروزی  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان فاروج موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی اظهارات شاکیان پرونده و مستندات موجود موفق به شناسایی محل اختفای این سارقان شدند و در یک عملیات غافلگیرانه تمامی اعضای این باند را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند در بازجویی های تکمیلی و مشاهده مستندات موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در پایان از مبارزه بی امان با سارقان خبر داد و گفت: از شهروندان عزیز هم درخواست می‌شود با رعایت نکات امنیتی و استفاده از تجهیزات ضد سرقت از اموال خود مراقبت و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.