۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 586940

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۴۶هزار و ۱۴۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌میلیون و ۵۰۵ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار در بازار آزاد ۴۶۸۵ تومان شد.

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۶/۱۱/۱۲

به گزارش قدس آنلاین، امروز و در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی با ۱۸ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک‌میلیون و ۵۰۵ هزار و ۵۰۰ تومان به‌فروش می‌رفت. همچنین قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با هشت هزار تومان افزایش نسبت  به روز چهارشنبه یک‌میلیون و ۴۵۱ هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش ۳ هزار تومانی نسبت به روز گذشته بود و ۷۳۴ هزار تومان دادوستد می‌شد. همچنین در بازار آزاد هر قطعه سکه ربع‌بهار آزادی با پنج هزار تومان افزایش در مدت مشابه ۴۳۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با  ۲ هزار تومان افزایش ۲۹۱  هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز با ۲هزار تومان افزایش ۱۴۶ هزار و ۱۴۰ تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۴۰.۴ دلار معامله می‌شود.

همچنین صرافی‌های پایتخت نیز امروز هر دلار آمریکا را با ۳۵ تومان افزایش نسبت به روز چهارشنبه ۴ هزار و ۶۸۵ تومان می‌فروختند. امروز در بازار آزاد هر یورو با افزایش نسبت به روز گذشته ۵ هزار و ۹۰۰ تومان و هر پوند با کاهش قیمت با ارزش ۶ هزار و ۷۵۰ تومان دادوستد می‌شد.

** توجه داشته باشید نرخ دلار در جدول زیر با نرخ لحظه‌ای دلار در کف بازار متفاوت است, در این خبر منظور از نرخ دلار که در بالا هم درج شده، قیمت لحظه‌ای دلار است که مقابل پاساژ افشار معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.