کرمان - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازدید صورت گرفته از بیمارستان تامین اجتماعی راور گفت: بابت تاخیر در احداث این بیمارستان عذرخواهی می‌کنم، اما واقع این است که برخی مشکلات مالی و برخی گرفتارهای ناخودآگاه بود که باید جبران کنیم و پیمانکار سه ماه خواستیم سریعتر کار را انجام دهد.

عذر خواهی وزیر کار و رفاه اجتماعی از مردم راور

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان راور با بیان اینکه ما زبانی توانا برای نشان دادن انقلاب و ارزش‌های انقلاب نداشتیم به ویژه برای نسل جدید و سیاه نمایی‌هایی‌ها که به جفا در این مسئله صورت گرفت، عنوان کرد: ما گفتیم دولت تدبیر هستیم و مثل اینکه جامعه و خداوند ما را با این صفت مورد آزمایش قرار می‌دهد، ما خواسته یا ناخواسته خشکسالی را شاهد هستیم و زندگی مردم با دشواری مواجه کرده است، ۴۰ سال عدم اندیشه درست در امور بازنشستگان امروز ما باید با آن مواجه شویم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیکارانی که امید به یافتن شغل دارند از دهه‌های گذشته ما باید امروز پاسخ دهیم و بیش از هر زمان دیگری به سخت‌کوشی نیاز داریم گفت: با مسائل نوین و کهنه شده مواجه هستیم و اگر بخواهیم در این دوره به مسؤولیت خود عمل کنیم، باید ۱۰ برابر گذشته کار کنیم، حق نداریم یک ریال را از دست بدهیم.

ربیعی اظهار کرد: نمی‌توان طوری تصمیم گرفت که در سایه آن تصمیم، آینده‌گان ما متضرر شوند، عقلانیت، سختکوشی و مدارا را سه اصلی می‌دانیم که همکاران ما باید در دستور کار و پیش‌روی خود داشته باشیم  تا به مسائل بتوانیم غلبه کنیم.

وی با اشاره به بازدید صورت گرفت از بیمارستان تامین اجتماعی راور گفت: بابت تاخیر در احداث این بیمارستان عذرخواهی می‌کنم، اما واقع این است که برخی مشکلات مالی و برخی گرفتارهای ناخودآگاه بود که باید جبران کنیم و پیمانکار سه ماه خواستیم سریعتر کار را انجام دهد.

ربیعی در مورد مشکلات حوزه زغال‌سنگ و با بیان اینکه در بحث زغال چرخه معیوب پیش آمد که باید آن را برطرف کنیم، قبول هم داریم که صنعت زغال می‌تواند محور اشتغال در شهرستان راور باشد افزود: حقوق‌ها را هم باید طی برنامه‌ای به روز کنیم و در مورد بازنشستگی زودرس باید در کمیته فنی مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.