خرم آباد- مدیر کل امورمالیاتی لرستان از واریز ۶۵۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان در سال جاری خبر داد.

واریز  ۶۵۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان در سال جاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل امورمالیاتی لرستان محمدرضا محمدی اظهار داشت: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده گامی ارزنده برای توسعه مناطق شهری و روستایی و افزایش رفاه عمومی مردم محسوب می شود.

 محمدی همچنین بیان داشت: در ده ماهه ابتدای سال جاری در حدود ۶۵۰ میلیارد ریال از عوارض وصولی ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های لرستان واریز شده است که از این رقم حدود ۴۳۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری های استان واریز شده و افزون بر ۲۲۰ میلیارد ریال سهم دهیاری های استان بوده است که این اعتبار نقش موثری در عمران و آبادانی روستاها داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان با بیان اینکه مالیات ارزش افزوده یک نوع مالیات ملی و محلی است، خاطر نشان کرد: از نتایج مثبت این مبالغ واریزی به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان می توان به ساخت بوستان ها و معابر شهری و زیباسازی آنها در سطح استان و شهرستان های تابعه اشاره کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان درخصوص برنامه های این اداره کل در ایام دهه فجر، برای حمایت از بخش تولید، گفت: برای مالیات آن بخش از تولیدکنندگان که در مضیقه مالی هستند از ابزارها و امکاناتی که در قانون پیش بینی شده از جمله تقسیط و تخفیف مالیات استفاده می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.