کرمان - وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سیاست دولت مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، از تکمیل پروژه های نیمه تمام شهربابک و انار ظرف یکی دوسال آینده خبر داد.

سیاست دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، پس از ورود به شهربابک، ابتدا به گلزار شهدای این شهرستان رفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از جاده ی حادثه خیز شهربابک به هرات بازدید کرد.

حضور در ورزشگاه ده هزار نفری شهدای مس شهربابک و بازدید از بخش های مختلف آن، از برنامه های بعدی سفر وزیر ورزش و جوانان در شهربابک بود.

وی در حاشیه ی این بازدید با اشاره به اینکه از جاده ی شهربابک ـ خاتم که باند دوم آن در حال ساخت است بازدید داشتیم، ابراز امیدواری کرد: با گزارشی که در این مورد به دولت و وزارت راه داده می شود، ساخت این پروژه سرعت بیشتری گیرد.

سلطانی فر افزود: تاریخ ورزش استان می گوید این شهرستان استعدادهای فراوانی در حوزه ورزش دارد.

وی با اعلام اینکه تعدادی از بنگاه های اقتصادی که در اینجا فعال هستند، پروژه های مختلفی را شروع کرده اند، تصریح کرد: برخی از این پروژه ها به بهره برداری رسیده و بخشی از آن ها نیز در حال اجراست که امیدواریم به زودی تکمیل شود.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: خوشبختانه امکانات مختلف شهربابک تقریبا متناسب با جمعیت این شهرستان است که به طور مثال می توان به وجود ۶ سالن و استخر سرپوشیده اشاره کرد.

سلطانی فر به احداث سالن سرپوشیده سکو دار در شهربابک اشاره کرد و گفت: احداث این پروژه را بعید می دانم بتوانیم در سال جدید شروع کنیم چرا که سیاست دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

وی افزود: تلاش می کنیم پروژه های نیمه تمام این دو شهرستان (انار و شهربابک) را ظرف یکی دو سال آینده تکمیل کنیم تا بعداً مطالعه ای برای احداث ورزشگاهی با جایگاه تماشاگران که میزبانی مسابقات را برعهده بگیرد، داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.