رشتخوار -فرماندار رشتخوار گفت:در دهه فجر امسال علیرغم پیش بینی ۸۰ برنامه فرهنگی، امسال در شهرستان رشتخوار تعداد ۴۰ پروژه عمرانی با ارزش بیش از ۱۴۷میلیارد ریال افتتاح خواهد شد

 ۱۴۷ میلیارد ریال پروژه در رشتخوار افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خالقداد عرب عصرپنج شنبه در دیدار با خانواده شهدا  و غباروبی مزار شهدای روستاهای بخش مرکزی گفت:در دهه فجر امسال پروژه های طرح هادی جنت آباد و حقناباد و پارک و بوستان بند ازبک و فاضلمند ومدرسه شش کلاسه  علی آباد دامن با اعتبار ۷ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

فرماندار رشتخوار، اظهار داشت: سال گذشته ارزش ریالی پروژه های افتتاح شده در این شهرستان ۱۲ میلیارد تومان بود و امسال به حدود ۱۵ میلیارد تومان رسید که از رشد ۱۵ درصدی افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها در این شهرستان  حکایت دارد.

عرب با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر  راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور  گسترده مردم درجنش چهلمین سالگرد  پیروزی انقلاب گفت: ۲۲ بهمن امسال اجتماع عظیم تری را از هر سال می طلبد، که مردم ما با حضور خود سیلی محکمی به استکبار جهانی خواهند زد، و استکبار خواهد فهمید که مردم ما همچنان در صحنه و پشتیبان نظام، انقلاب و رهبرشان هستند.

وی از برگزاری رژه ی موتور ی ادارات، زنگ گلبانگ انقلاب در شهرستان ودیدار با امام جمعه و غباروبی مزار شهدای شهرستان با حضور مدیران اجریی و اهالی رشتخوار در اولین روز از دهه فجر در این شهرستان خبر داد. رشتخوار با جمعیت ۶۵ هزار نفر خود دارای ۶۵ روستا، دو شهر، چهار دهستان و دو بخش را در بر گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.