سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به دیدار این تیم برابر پدیده مشهد گفت: این بازی برای ما بسیار مهم است چرا که قبل از لیگ قهرمانان آسیا ایجاد انگیزه خواهد کرد.

بازی با پدیده برای تراکتورسازی بسیار مهم است/ باید موقعیت‌های بیشتری در بازی خلق کنیم

به گزارش قدس آنلاین، ارتوئرل سائلام در نشست خبری پیش از دیدار پدیده و تراکتورسازی اظهار کرد: تصادف مهدی قائدی من را به شدت ناراحت کرد. امیدوارم خیلی زود او را دوباره در میادین ببینیم. برای دوست او که در این حادثه فوت کرد هم غمگینم و به خانواده وی تسلیت می‌گویم.

سرمربی تراکتورسازی درباره دیدار پیش روی تیمش مقابل پدیده گفت: طبیعتا بازی با پدیده برای ما بسیار مهم است و هفته قبل هم در همان ورزشگاه بازی نه چندان خوبی را به نمایش گذاشتیم. هدف ما برای فردا ارائه یک بازی خوب و جنگنده است.

او افزود: هدف ما پیروزی در این دیدار است. بازی بعدی ما ۱۰ روز بعد در لیگ قهرمانان آسیاست و امیدوارم برای آن یک انگیزه بزرگ داشته‌باشیم. رقابت برای ما از پدیده و مشهد آغاز می‌شود و با گسترش ادامه می‌یابد. این دو بازی بسیار مهم هستند و فعلا همه انرژی و تمرکزمان روی بازی فرداست. فکر می‌کنم بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم. امیدوارم زیبایی‌های فوتبال را فردا ببینیم. به امتیازات پیش رو به شدت نیاز داریم، به همین خاطر فردا باید هرچه داریم رو کنیم تا ۳ امتیاز را از آن خود کنیم.

سائلام درباره مصدومان تیمش گفت: از ابتدای فصل مصدومیت‌هایی داشتیم اما برای بازی فردا ایرانپوریان، قائم اسلامی‌خواه را هم در اختیار نداریم. دو بازیکن خارجی خود را برای بازی فردا در اختیار داریم البته چند روز کوتاه است که آنها تمرین با تیم را شروع کرده‌اند و اگر شد در بازی فردا از آن‌ها استفاده می‌کنم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: از ابتدای حضورم در ایران متوجه شدم که در خلق موقعیت مشکلات زیادی داریم. سعی کردیم بازیکنانی برای تقویت این موضوع جذب کنیم. هفته قبل هم نشان دادیم که تیم خوبی هستیم اما بعد از رسیدن به محوطه حریف در خلق موقعیت ناتوانیم. در این هفته روی این موضوع کار کردیم، طبیعتا این نقص باعث می‌شود که موقعیت‌های خطرناکی به حریف بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.