رشتخوار-عضو کمسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی و نماینده خواف و رشتخوار ازردیف مستقل اعتباری برای چهار بانده شدن محور سنگان، نشتیفان، خواف رشتخواربه تربت حیدریه خبر داد.

تخصیص اعتبار برای محور رشتخوار- خواف

محمود نگهبان سلامی به خبرنگار قدس آنلاین گفت: برای چهار بانده نمودن محور های مذکور اعتبار اولیه ٥٠٠٠٠ میلیون ریال اختصاص  یافته است.

وی گفت: برای افزایش اعتبار این محور نیز  ۶ میلیارد تومان دیگر  در لایحه بودجه ۹۷ اعمال شده است.

نگهبان سلامی همچنین از رئیس کمیسیون تلفیق بودجه برای ایجاد ردیف اعتباری مناسب و اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار از سهم اختصاصی به استان به جاده سه راهی جنگل خبر داد.

شایان ذکر است محور رشتخوار تربت حیدریه و رشتخوار به خواف به دلیل عبور وسائط نقلیه سنگین حامل آهن معدن سنگان خواف  و تردد بیش از حد خود رو ها سبک و کشاورزی از این محور هر چند وقت شاهد تصادفات خونین در این  شهرستانها هستیم که  چهار بانده شدن محور که  اکنون از خواف تا شهر سلامه فاز اول آن انجام شده می  تواند مرحم بر زخم خورده های این جاده باشد.

محور رشتخوار به تربت حیدریه و خواف حدود ۶۰ کیلومتر است که حدود ۲۵ کیلومتر این محور با همکاری ایمدرو و سنگ معدن سنگان خواف چهار بانده شده و باقیه کاره انشائ الله با تخصیص این اعتبار ره گشا خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.