منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها در آزادسازی ۱۸ روستا در حومه ادلب و ادامه درگیری‌ها با گروه‌های تروریستی تکفیری خبر دادند.

دستاورد مهم ارتش سوریه در جبهه «ادلب» / جنگنده‌های ترکیه چند روستای سوری را بمباران کردند

به گزارش قدس آنلاین، نیروهای ارتش و همپیمانان آنها به دستاورد مهمی در جبهه حومه جنوب شرقی ادلب طی ساعات اخیر در سایه درگیری‌های مستمر با جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی همپیمان آن دست یافتند.

بر اساس این گزارش، ارتش و همپیمانان توانستند ۱۸ روستا و تعدادی تپه و نقاط نظامی را از اشغال گروه‌های تروریستی آزاد کنند که روستاهای البراغیثی، جدیده، طویل الحلیب، الذهبیه و الصالحیه از جمله مناطقی مهم  است که آزاد شده است. همچنین تپه استراتژیک السلطان و تپه‌های الوقود در حومه جنوب شرقی ادلب آزاد شد.

در حلب هم نیروهای ارتش توانستند روستاهای الملاحمة و عطشانة الشرقیة را از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد کنند.

از سوی دیگر منابع کردی از حمله جنگنده‌های ترکیه به روستای کفری کر در شمال غربی شهر عفرین و روستای حمام در جنوب غربی این شهر و همچنین روستای بافلیون خبر دادند که در نتیجه بمباران این مناطق، شماری از غیرنظامیان جان باختند.

این در حالی است که یگان‌های کردی از ضدحملات خود به مواضع نیروهای ارتش ترکیه و گروه‌های مسلح متحد آنها در شمال و غرب عفرین خبر دادند. ارتش ترکیه اخیراً با همراهی گروه‌های تروریستی همسو با آنکارا تجاوزات نظامی گسترده‌ای را به شمال سوریه و به‌طور مشخص به شهر عفرین با عنوان شاخه زیتون آغاز کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.