کرمان- وزیر ورزش و جوانان گفت: وام ازدواج با موافقت رئیس جمهور ‌به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت.

وام ازدواج با موافقت رئیس جمهور ‌به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهر بابک با بیان اینکه استان کرمان یکی از استان‌های مطرح در دفاع مقدس است اظهار داشت: عملکرد مردم استان کرمان از نظر اجرای پروژه‌های استراتژیکی با استفاده از ظرفیت‌های این استان برای دولت مهم تلقی می‌شود.

وی با بیان مشکلات شهرستان شهربابک پیگیری خواهد شد، افزود: قطعا مواردی را که نیاز باشد، در هیئت دولت مطرح و با دیگر وزرا در خصوص مشکلات این منطقهبررسی خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان تحقق عدالت را یکی از وعده‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: توزیع عادلانه امکانات در این راستا بوده و شرایط خوبی به منظور توزیع امکانات رخ داده که نباید متوقف شویم و به وضعیت موجود راضی باشیم.

وی با اشاره به اینکه آنچه در توسعه و پیشرفت کشور شاهد بودیم صحنه رقابت بین مسولان کشور برای ایجاد رفاه بیشتر مردم و گسترش امکانات برای رضایت مردم بوده است  بیان کرد: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به عنوان سردار سازندگی که زاده و فخر این استان است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه باید برای توسعه امکانات بر روی منابع غیردولتی و مشارکت‌ها متمرکز شویم تا اقتصاد را فعال کنیم تصریح کرد: منابع خوبی در بودجه سال ۹۷ برای موضوع اشتغال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ بخش قابل توجهی از مشکلات بخش اشتغال و بیکاری جوانان را می‌توانیم حل کنیم افزود: آنچه مسلم است در سال‌های آینده هم با رشد و تولید مشکل بیکاری را حل خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان موضوع ازدواج جوانان را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: با افزایش وام ازدواج که با موافقت رئیس جمهور صورت گرفته، از میزان ده میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته تا شرایط بهتری را برای رفاه جوانان با استحکام بنیان خانواده فراهم کنیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.