سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه برخی‌ها در کشور هنوز دست از جنازه برجام برنداشته‌اند گفت: موضوع حقوق‌های نجومی هنوز برای مردم روشن نشده است.

موضوع حقوق‌های نجومی هنوز برای مردم روشن نشده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با جمعی از نخبگان فرهنگی استان سمنان با عنوان میثاق با امام و رهبری در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز همه ما باید خادم مردم باشیم و نباید خودمان را بالاتر از مردم فرض کنیم.

وی با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی و عدم شفافیت در این زمینه گفت: آخر متوجه نشدیم که موضوع این حقوق‌ها چگونه شد؟

امام‌جمعه سمنان بیان کرد: دولت و قوه قضائیه باید به مردم به‌صورت شفاف گزارش دهند که چه اقدامی در برخورد با حقوق‌های نجومی انجام داده‌اند.

 شاهچراغی با اشاره به اینکه امروز حل مشکلات جامعه باید با عملیاتی کردن منویات امام  (ره) و مقام معظم رهبری محقق شود تصریح کرد: پیروی و تبعیت از ولایت می‌تواند دردهای جامعه را درمان کند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات زیادی هنوز در جامعه وجود داشته و ملت بزرگ ایران را در تنگنا قرار داده است تأکید کرد: ما نباید فراموش کنیم که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون راه زیادی را آمده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: اگرچه هنوز مشکلات زیادی در کشور وجود دارد؛ اما باید توجه کنیم که راه زیادی را تا امروز در مسیر توسعه و پیشرفت ایران عزیز و مسیر اهداف انقلاب اسلامی آمده‌ایم.

شاهچراغی با اشاره به اینکه رژیم پهلوی بیش از 50 سال دین زدایی کرده و دشمنی خود با عاشورا، روحانیت و حجاب و نیز دیگر اهداف انقلابی مردم را به اثبات رساند تأکید کرد: امروز باید ببینیم که کجا بوده‌ایم؛ کجا هستیم و می‌خواهیم به کجا برسیم.

وی اجرایی کردن دغدغه‌های مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) را درمان بسیاری از دردهای جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: امروز دولت و ملت ایران باید دست‌به‌دست هم دهند تا این دغدغه‌ها عملی شود.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حل مشکلات کشور از طریق توجه به ظرفیت‌های داخلی تصریح کرد: برخی‌ها هنوز دست از جنازه برجام برنداشته‌اند.

شاهچراغی با بیان اینکه باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی به‌صورت جدی از سوی دولت پیگیری شود به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر لزوم خدمت به مردم و خادم مردم بودن اشاره و تصریح کرد: امروز باید ببینیم که چند نفر از مسئولان کشور خود را خادم ملت می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره بانوان دوشادوش مردان به اهداف انقلاب کمک کردند بر ضرورت نقش‌آفرینی آنان در جامعه تأکید و تصریح کرد: امروز و در جمهوری اسلامی ایران زمینه حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی در حدود قوانین اسلام بیش از هر زمان دیگری در کشور فراهم است.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام با تبعیض مخالف است بر اهمیت نقش بانوان در حفظ کانون خانواده‌ها تأکید کرد.

فضای مجازی باید مدیریت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه امروز لازم است همه به موضوع مهم فضای مجازی توجهی ویژه داشته باشند بیان کرد: مخالف فضای مجازی نیستیم اما فضای مجازی باید مدیریت شود.

 شاهچراغی با تأیید این نکته مدیر دفتر سازمان فضای مجازی سراج در استان سمنان مبنی بر اینکه امروز فضای مجازی عضو خانواده‌ها شده است تصریح کرد: اما باید توجه کنیم که اگر این عضو خانواده بیمار شود؛ همه اعضای خانواده را بیمار می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از فرصت‌های فضای مجازی در کشور عنوان کرد: گرچه استفاده از فضای مجازی تهدیدهایی را نیز به همراه دارد که باید کنترل شود؛ اما باید درزمینه استفاده از فرصت‌های آن افراد بااستعداد شناسایی‌شده و در این زمینه کار کنند.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به اینکه ما با فضای مجازی مخالف نیستیم تصریح کرد: اما فضای مجازی باید سالم باشد تا بتوان از فرصت‌های آن استفاده کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.