رشت_ امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار رفتار صحیح و پاسخ درست را دارند، گفت: این انقلاب یارگار امام خمینی (ره) است و جان شما باید در گرو جان انقلاب باشد، کاری نکنید که انقلاب دچار آسیب شود.

مردم از مسئولان خود پاسخ و رفتار صحیح انتظار دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، یوسف صدیقی عربانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره به تاکید بیانات رهبر مبنی بر ادامه حرکت انقلاب در دنیا عنوان کرد : ایران ام القری جهان اسلام است و اثرات اسلام ناب محمدی عالم گیر شده است. 

وی گفت: صدای پای ظهور امام عصر به گوش میرسد و دشمن بداند که چه بخواهد و چه نخواهد اسلام ظهور خواهد کرد.

صدیق عربانی با بیان اینکه مراقب جوانان باشید تاکید کرد: مراقبت از جوانان باید در الویت کار قرار گیرد وقتی جوانان در مقابل حجمه تبلیغات سوء قرار گیرند ممکن است به آنها گرایش پیدا کنند.

وی ادامه داد: باید ترس از خداوند را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا شیطان نتواند به ما ورود کند .

وی با گرامیداشت دهه فجر خاطر نشان کرد: جهان به اسلام گرایش دارد و این معجزه خداوند سبحان است که برخلاف حجمه علیه اسلام باز تعداد مسلمانان در حال افزایش است و این یک معجزه الهی است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به عدم پایبندی ترامپ به حرف خود، تصریح کرد: می گویند؛ به شرطی پایبند برجام خواهیم بود که با مراکز نظامی ایران سرک بکشیم . بدانید...!؟ نه رهبر و نه مردم ایران این اجازه را به شما نخواهند داد.

وی با اشاره به تقارن ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) و دهه فجر گفت: انسان در زندگی در مواجهه با مشکلات به امتحانات الهی زیادی مواجه می شود که سعی کنید با در پیش گرفتن راه درست ، رسم بندگی را به نحو احسن به جای آوردید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.