کرج - نماینده ولی‌فقیه در استان البرز باتاکید براینکه مسئولان سیاسی کاری نکرده و برای مردم کار کنند گفت:نباید از افرادی معلوم‌الحال در انتصابات استفاده شودو این مسئله را بارها و بارها متذکر شده‌ام.

مسئولان برای مردم کار کنند/افراد معلوم الحال در انتصابات استفاده نشوند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج ضمن گرامیداشت دهه فجر بر معرفی اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوانان تأکید کرد و گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین تهدید برای انقلاب گمراه شدن از مسیر اصلی است.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمنان تحریف ارزش‌های انقلاب است، گفت: دشمنان ما در پی تغییر گفتمان انقلاب هستند و برای این مهم از سکولاریسم بهره می‌گیرند.

خطیب جمعه کرج بابیان اینکه نباید به اسم تعامل روحیه استکبارستیزی تضعیف شود، گفت: به نام تعامل و مذاکره نمی‌شود چشم خود را به روی کشتار مسلمانان بست.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با تأکید بر اینکه در جامعه اسلامی باید تعالیم اسلامی اجرا شود، گفت: متأسفانه عده‌ای وابسته به غرب در پی انحراف مسیر انقلاب هستند و مدام این موضوع را مطرح می‌کنند که حکومت اسلامی توانا اداره جامعه را ندارد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مسئولانی که می‌گویند ما نمی‌توانیم برای نظام مشکل‌آفرین هستند، گفت: برخی نیز درصدد تحریف و بیگانه کردن مردم با خط امام خمینی (ره) و رهبری هستند درحالی‌که امام راحل زندگی ساده داشت.

عده‌ای باید بفهمند که آمریکا از قدرت ایران در هراس است

وی با تأکید دوباره بر اینکه باید اهداف انقلاب بیش از گذشته بیان و بازخوانی شود، گفت: برخی افرادی معلوم‌الحال سعی دارند مکتب انقلاب و امام (ره) را از بین ببرند درحالی‌که این انقلاب زنده و باصلابت به راهش ادامه می‌دهد.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه دشمنان از توان ما در دستیابی به دستاوردها وحشت دارند، گفت: آن‌ها تلاش می‌کنند قدرت نظامی کشور را کم کنند همان‌طور که دیدیم در فتنه ۸۸ برخی تلاش می‌کردند دشمن را به اعمال تحریم در حوزه‌های انرژی ترغیب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری به نفوذ جریان خائن در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: آن‌ها برای سیستم دفاعی و نظامی ایران برنامه دارند به همین منظور مردم باید با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به دشمنان بفهمانند با هیچ جریانی عهد اخوت نبسته‌اند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه عده‌ای باید بفهمند که آمریکا از قدرت ایران در هراس است، گفت: در مباحث یمن به‌خوبی آشکار است که آمریکا از قدرت ایران واهمه دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قصد برهم زدن اوضاع منطقه را داشته و دارد، گفت: باید مقابل شیطان بزرگ محکم ایستادگی کرد و صریح پاسخگو بود درحالی‌که دیدیم در مسئله نقض برجام توجیهات قابل‌قبول نبود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه امکانات و تجهیزات حوزه بحران در استان و به‌تبع شهر کرج کم است، گفت: مردم باید در این مواقع به کمک دستگاه‌های خدمات رسان بیایند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به حجم بالای برش برف در محورهای استان که باعث انسداد برخی مسیرها ازجمله اتوبان کرج شد، گفت: متأسفانه وزارت راه اصلاً متوجه عمق بحران در آزادراه تهران و کرج نشد.

وی در بخش دیگری به حضور برخی افراد معلوم‌الحال در برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی آقایان خیال می‌کنند بنده از جلسات و محفل‌ها در برخی سالن‌ها و مساجد شهر بی‌خبر هستم درحالی‌که چنین نیست بنده مطلع هستم.

اولتیماتوم امام جمعه کرج به مسئولان: سیاسی کاری نکنید

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه صبر جریان حزب‌الله همیشگی نیست، گفت: نباید از افرادی معلوم‌الحال در انتصابات استفاده شود این مسئله را بارها و بارها متذکر شده‌ام.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خطاب به استاندار، شهردار و شهرداران همچنین شوراهای شهر، گفت: تا وقتی برای مردم کارکنید مقبولیت دارید اما زمانی که درگیر سیاسی‌کار شوید و حزب و جناح را بر منافع مردم ترجیح دهید کارتان تمام است.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان می‌توانند از تریبون نماز جمعه برای بیان عملکرد خودشان استفاده کنند، گفت: مسائل فرهنگی شهرستان کرج برای مردم بیان شود، مسئول فرهنگی شورای شهر درباره عملکرد و اقدامات انجام‌شده و در حال انجام و بودجه فرهنگی توضیح دهد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.