سرمربی تیم سپید رود رشت گفت:با جرایمی که این روزهای باشگاه‌ها می‌پردازند، باید نام فدراسیون فوتبال به فدراسیون بانک تغییر نام بدهیم.

فوتبال نباشد، تاج و ساکت و کفاشیان هم نخواهند بود/ فدراسیون فوتبال را باید بانک بنامیم

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو تیم سپید رود رشت و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بریک به پایان رسید.

علی کریمی سرمربی تیم سپید رود رشت، در پایان مسابقه گفت: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت هم داشتیم که از دست دادم ولی در ادامه به گل رسیدیم .به طور کلی تمرکز لازم را در این دیدار نداشتیم.

وی افزود: یک بازیکن را از دست دادیم و شرایط نابرابری داشتیم و فشار کمبود یک بازیکن روی بازیکنان دیگر بود. روی حمایت تماشاگران حساب ویژه‌ای کرده بودیم که مثل همیشه از ما حمایت کردند. این بازی را برای ما حکم شکست را دارد چون استقلال خوزستان رقیبمان در پایین جدول است و باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم اما این اتفاقات افتاد که این نتیجه رقم خورد. 

کریمی در ادامه صحبت‌های خود گفت: از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم، آنها سنگ تمام گذاشتند. ان‌شاءالله با تیم‌های بعدی امتیاز لازم را کسب خواهیم کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا باشگاه به بازیکنان چک بهمن‌ماه را داده و وصول شده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: چکی که به بازیکنان داده شده را خودم دیدم و مشکل حل شدم. 

سرمربی تیم سپیدرود رشت در ادامه گفت: در مورد داوری من نمی‌خواهم صحبت کنم و می‌گویم اگر اشتباهی می‌کنند حالا بگوییم که اشتباه شده اما امروز را شما نگاه کنید. خیر سرمان این داوران می‌خواهند جایگزین فغانی، حق‌وردی و... شوند، چه می‌شود؟! با این قضیه ما به کجا می‌رویم. اصفهانی و غیاثی که بیرون گود هستند خطاهایی که خطا نیست را خطا می‌گیرند اما وقتی پست می‌گیرند همه چیز درست است. عادل فردوسی‌پور بحث را به سمت دیگری می‌برد. برای چه بازی را نشان نمی‌دهد و داوری‌ها را نشان نمی‌دهد؟ مگر چنین چیزی می‌شود! داور در دقیقه ۸۸ با آبروی و حیثیت ما بازی می‌کند. یک باشگاه تلاش می‌کند در لیگ برتر بماند اما این چنین اتفاقاتی می‌افتد.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: تاج کجاست؟ به خدا اگر فوتبال نباشد امثال تاج هم نیستند. به خدا هزار بار گفته‌ام تاج، کفاشیان، ساکت بدانند اگر باشگاه‌ها نباشند شماها هم نیستید. یک بطری انداختند ولی ۴۰ میلیون جریمه کردند. مگر جریمه کردن حساب و کتاب ندارد. ببخشید می‌خواهند هزینه‌ها را به این شکل جفت‌وجور کنند  مگر باشگاه‌ها باید هزینه‌ها را پرداخت کنند. جریمه‌ها دو سه میلیون بود اما الان زیر ۴۰ میلیون تومان جریمه نمی‌کنند. باید به این فدراسیون، بانک فدراسیون فوتبال بگوییم؟ اگر یک بخش خصوصی می‌آید سرمایه‌گذاری می‌کند نباید سر او را ببرند. الان من را جریمه کنند. جرأت دارند من را جریمه کنند.

سرمربی تیم سپیدرود گفت: با اینکه بازیکنان ما ۱۰ نفره بودند اما بهترین بازی را به نمایش گذاشتند من برای اینکه شرایط روحی روانی این بازیکنان را برای بازی بعدی آماده کنم چطور باید با آنها کار کنم. آقایان من منتظر شما هستم. داور بازیکن را اخراج نمی‌کنند اینها می‌آیند اخراج می‌کنند باید اسم داوری که اخراج شده است را اعلام کنند تا برای دیگران درس عبرت شود مگر خون شان از ما رنگین‌تر است.

وی در مورد اینکه چرا تیمش خیلی زود بعد از گلزنی دروازه‌اش باز شد،‌ گفت: یکی از حساس‌ترین زمان‌ها در فوتبال آن وقتی است که تیم گل زده یا گل خورده است. در این لحظات تیم تمرکز ندارد و ممکن است گل دریافت کند. بازیکنان در آن لحظات باید با حداکثر تمرکز بازی کنند. همین چند روز قبل  چلسی در خانه طی 6-7 دقیقه 2 گل دریافت کرد، دیگر ما نباید انتظار داشته باشیم این اتفاقات نیافتد.  ما از لحاظ روحی و روانی کار می‌کنیم تا تمرکز بیشتری داشته باشیم اما انگار نه انگار و این اشتباهات انجام می شود. باید روی این موضوع کار کنیم تا شاهد این مشکلات نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.