سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد در دیدار با سپاهان صلاح دانسته که محسن مسلمان بازی نکند.

برانکو: صلاح دانستم مسلمان بازی نکند/ باید با اختلاف گل بیشتر سپاهان را می بردیم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی دو بر صفر امروز پرسپولیس در هفته بیست دوم رقابت های لیگ برتر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: بخاطر عدم حضور دیروزم در کنفرانس خبری از خبرنگاران عذر خواهی می کنم. در ترافیک بودم و نرسیدم. درباره بازی با سپاهان باید بگویم یک دربی بود که بردیم.

وی افزود: دربی با سپاهانی که در ۱۰ سال اخیر بیشترین قهرمانی را داشته است. آنها با احترام به سایر تیم ها در کنار استقلال و پرسپولیس و تراکتور همواره جزو ۴ تیم برتر هستند. آنها از لحاظ فنی جایگاه بهتری نسبت به وضعیت‌شان در جدول دارند. آنها وارد بحران شده اند و به سختی خودشان را می توانند خارج کنند.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: انتظار بازی سختی داشتیم. با این حال بردمان واقعا حقمان بود. می توانستیم با تفاضل گل بیشتری به پیروزی برسیم. بازیکنان می توانستند در همان نیمه اول، تکلیف پیروزی را مشخص کنند. به بازیکنانم و هواداران تیم تبریک می گویم. این برد، قدم بزرگی بود برای حفظ رتبه نخستی که در جدول داریم.

برانکو ایوانکوویچ در باره وضعیت پرسپولیس تصریح کرد:  در سه ماه آینده حدود ۱۷ بازی خواهیم  داشت و ملی پوشان هم تمرینات زیادی دارند. خوشحالم که امروز پیروز میدان شدیم.

وی در ادامه افزود: وقتی برف بارید شرایط خوبی برای تمرین نداشتیم. اما دیدید که در صحبت هایم اظهار گله و گلایه نکردم که زمین نداشتیم و نتوانستیم تمرین کنیم. اتفاقا از تمام آنهایی که شبانه روز تلاش کردند تا زمین بازی آماده شود تشکر کنم. می خواستیم ببریم و به این مهم رسیدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط کمال کامیابی نیا و بحث تمدید قرارداد بازیکنان گفت: در مورد کامیابی نیا باید بگویم سلامتی اش را بطور کامل به دست آورده است. با پزشک که صحبت می کردیم اسمش را در لیست برای بازی امروز قرار دادیم تا در اردو باشد. خوشحالم که نیازی به عمل جراحی نداشت و فکر می کنم در آبادان در رقابت با بازیکنان قرار بگیرد.

برانکو ادامه داد: من ناراحت نیستم که چرا هنوز قراردادها تمدید نشده است. وقت داریم و فکر می کنم این اتفاق می افتد. تا نوروز امیدوارم این مشکل حل شود. بارها هم گفتم اگر بازیکنان جایی بهتر سراغ دارند می توانند بروند.

وی درباره عدم استفاده از مسلمان گفت: امروز صلاح بر این بود که از ترکیب مد نظر خودم استفاده کنم. باید به تخته بزنم که همه سالم هستند و حتما هم می دانید امید عالیشاه در پایان فصل به ما اضافه می شود. کادر بازیکنان خیلی خوبی دارم و خیلی ساده نیست که کسی بخواهد به راحتی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.