انزلی -در سومین روز از دهه مبارک فجر هفت پروژه آب و فاضلاب شهری در شهر ساحلی بندرانزلی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

هفت پروژه آب و فاضلاب شهری در بندرانزلی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ؛ رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان بندرانزلی بعدازظهر شنبه در افتتاح این پروژه ها گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر هفت پروژه با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال با حضور مسئولان بندرانزلی به بهره برداری رسیده است.

محمود امیری افزود: توسعه، اصلاح و نگهداری شبکه فاصلاب سنتی با میزان اعتبار شش میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال ، بهسازی و ارتقاء تاسیسات آبرسانی بخش غازیان با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال از محل اعتبارات تبصره ۳ در بندرانزلی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به مکانیزه کردن تاسیسات آبرسانی بندرانزلی به تله متری با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال افزود: رنگ آمیزی خطوط انتقال آب با صرف هزینه یک میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال و تجهیز تاسیسات آب و تصفیه خانه فاضلاب به سیستم مانیتورینگ با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال نیز بعد از ظهر امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

امیری با اشاره به ساماندهی ایستگاه پمپاژ کانال شهرک انصارالحسین با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال یادآور شد: توسعه شبکه آب نیز با اعتبار یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ماده ۱۱ ،امروز به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد : اعتبارات تبصره ۳ مبالغ اندکی است که در قبوض آب مشترکان با عنوان تبصره آب بها دریافت می شود و در راه اندازی پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد و یک پروژه نیز از محل اعتبارات ماده ۱۱ قانون شرکت های آب و فاضلاب به بهره برداری رسیده است.

صبح امروز یک باشگاه ورزشی در رشته بدنسازی نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندرانزلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.