کرج - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج خواستار پاسخگویی شهردار به مدیریت نامناسب در مواقع بحرانی و بارش برف هفته گذشته شهر کرج شد و گفت:این عملکرد نارضایتی شدید مردم را در پی داشته است.

شهردار کرج پاسخگوی نارضایتی مردم در بارش برف اخیر باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اکبر سلیم نژاد در نطق پیش از دستور چهل و یکمین جلسه شورای شهر کرج که صبح امروز یکشنبه برگزار شد، اظهار کرد: شهردار پاسخ قانع کننده برای شورای شهر کرج ارسال کند و پاسخ دهد.

وی با اشاره به عملکرد شهردار در زمان بحران و بارش سنگین برف در سطح شهر کرج  گفت: در خصوص عدم تامین ماسه و نمک کافی و توزیع و دپو آن درسطح مناطق دهگانه باید پاسخ داده شود.

سلیم نژاد در ادامه گفت: عدم تامین ماشین آلات کافی و توزیع در سطح ۱۰منطقه همچنین عدم پاکسازی کوچه ها و معابر درجه ۱، ۲، ۳ بعد از ۵ روز بارندگی نیز باید از سوی شهردار توضیح داده شود.

وی با بیان اینکه برف خیابان اصلی توسط دستگاه های برف روب به قسمت های میانی خیابان ها انتقال یافته است، افزود: در حقیقت برف هایی که حاوی ماسه و نمک هستند به داخل فضای سبز منتقل شده است وسوال من این است که چرا اینگونه عمل شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در ادامه خاطر نشان کرد: شهردارعلت عدم بسیج نیروهای پیمانی خدمات شهر و فضای سبز جهت برف روبی در بخش های حاشیه خیابان اصلی را عنوان نماید.

وی با اشاره به مدیریت نامناسب سازمان پسماند هم گفت:  این سازمان می بایست در توزیع و راهبردی ماشین آلات و امکان سنجی و نیاز سنجی در خصوص تامین ماشین آلات بررسی بیشتری می کرد و به شکل بهتری اقدام می کرد.

سلیم نژاد در ادامه به عدم جمع آوری زباله ها در ۲روز اول اشاره کرد وگفت: تنها در فرصت ۵روز نزدیک به ۳۰۰۰ تن زباله به مرکز پسماند انتقال یافته و بعد از ۵روز هنوز ۲۰۰۰ تن زباله در سطح مناطق و مراکز دپوی زباله باقیمانده است.

وی تاکید کرد: علیرغم اطلاع رسانی و هشدار قبلی سازمان های هواشناسی مردم در ساعات اولیه بارش در خصوص تردد دچار مشکل شدند.

سلیم نژاد در پایان اضافه کرد: عدم وجود امکانات در کنار دسترس نبودن حداقل ها مانند ماسه و نمک نگرانی و نارضایتی شدید عمومی را به دنبال داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.