شهرکرد-دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۳۱ باند توزیع مواد مخدر در استان منهدم شده است و همچنین ۷۰۰ نفر معتاد در طرح های مختلف نیروی انتظامی دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شده اند.

۳۱ باند توزیع مواد مخدر در سال جاری در چهارمحال و بختیاری منهدم شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،سید قدیر مرتضوی شامگاه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت:جمعیت ۱۵ تا ۶۴ سال استان چهارمحال و بختیاری بیش از ۴۶۴ هزار نفر می باشد که جمعیت هدف محسوب می شوند.

وی جمعیت دانش آموزان استان را ۱۸۴ هزار و ۸۳۱ نفر و جمعیت دانشجویان استان را بیش از ۳۳ هزار نفر اعلام و افزود: کشفیات مواد مخدر در سال جاری بیش از ۲ تن و ۱۱۱ کیلوگرم بوده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه طرح های پاکسازی نقاط آلوده بصورت هفتگی انجام می شود،افزود: ۴۴۷ طرح پاکسازی نقاط آلوده استان تا کنون صورت گرفته و بیش از ۲ هزار و ۴۳۸ نفر در این راستا دستگیر شده اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۳۱ باند توزیع مواد مخدر در استان منهدم شده است و همچنین ۷۰۰ نفر معتاد در طرح های مختلف نیروی انتظامی دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شده اند.

مرتضوی عنوان کرد: افراد فوت شده ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در مجموع زن و مرد در سال جاری ۳۳ نفر بوده که نسبت به مشابه سال گذشته در مجموع ۸ درصد کاهش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری در طرح های کنترل محورهای مواصلاتی و ایست و بازرسی‌ها حدود ۷۸ درصد کشفیات داشته‌ایم.

مرتضوی گفت: در طرح شیوع شناسی از سال ۹۰ تا ۹۴ رشد چشم گیری داشته ایم که جای تامل و بررسی دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری در پایان عنوان کرد:در استان تنها یک مرکز DIC وجود دارد که نیازمند یک مرکز دیگر نیز هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.