کرج- لیگ یک فوتسال ایران به روزهای حساس خود نزدیک شده است و البرزی ها امیدوارند نماینده شان در این مسابقات بتواند در بازی های پیش رو نتایج لازم را کسب کند و دومین تیم لیگ برتری فوتسال این استان لقب بگیرد.

روزهای سرنوشت ساز «مبل کریمی البرز» برای لیگ برتری شدن

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مبل کریمی البرز که تیمی برخواسته از بخش خصوصی است و با سرمایه شخصی اداره می شود امسال درقامت یک مدعی خود را نشان داده و با حضور در جمع بالانشینان گروه خود در لیگ یک فوتسال عزمی راسخ برای رسیدن به لیگ برتر دارد.

این باشگاه در طی سال های اخیر با تلاش و پشتکاری مجدانه خود را از لیگ کرج به سطح لیگ یک فوتسال ایران رسانده و حال در موقعیتی خطیر می خواهد گام آخر یعنی رسیدن به لیگ برتر را نیز بردارد.

مبلی ها برای رسیدن به لیگ برتر در ۲ سال گذشته هم تلاش وافری داشته اند اما امسال شرایط بهتر از هر زمانی مهیای عملی شدن این آرزوی دیرینه است وآنها بیش از پیش به بالاترین سطح فوتسال ایران یعنی لیگ برتر نزدیک شده اند.

مبلی ها در گروه دوم لیگ یک فوتسال ایران جای دارند جایی که از روز اول ۲ رقیب جدی یعنی اهورا بهبهان و رعدپدافند مشهد را در کنار خود داشتند.

همانطور که پیش بینی می شد این ۲ تیم دوشادوش نماینده البرز در این مسابقات پیش آمده اند و حال در فاصله ۳ هفته مانده به پایان دور اول مثلث اصلی گروه برای صعود به مرحله نهایی را تشکیل داده اند.

با نگاهی به جدول بازی ها نیز شانس نماینده البرز به مانند دیگر مدعیان گروه ب بسیار بالاست.

مبل کریمی البرز به نسبت دو تیم بالا دست خود در جدول یک بازی کمتر دارد ضمن آنکه تیم های اول ودوم یک بازی حساس باهم دارند و این شرایط فضای خوبی ایجاد کرده تا نماینده البرز این شانس را داشته باشد تا خود را به جمع ۴ تیم نهایی برساند.

در این ارتباط رییس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان البرز با تاکید براینکه نماینده این استان ظرفیت و پتانسیل بالایی برای رسیدن به لیگ برتر را دارد گفت: مبل کریمی البرز نمایش خوبی در این فصل داشته و به نظرم اتفاقات خوبی در پایان این فصل برای این تیم رخ خواهد داد.

محسن عبدلی افزود: حضور پررنگ البرز در لیگ فوتسال کشور آرزویی بود که سال ها نزد فوتسال دوستان کرجی وجود داشت و خوشبختانه در سال های اخیر شاهد این اتفاق هستیم.

وی ادامه داد: لیگ برتری شدن مبل کریمی می تواند کامل کننده این مطالبه باشد و امیدوارم این تیم در بازی های حساس پیش رو بتواند به آنچه برایش زحمت کشیده دست پیدا کند.

متولی رشته فوتسال البرز با اشاره به بروز برخی مشکلات برای این تیم گفت: متاسفانه شرایط اقتصادی حاکم برکشور مختص ورزش نیست و گریبانگیر کل نهادها و ارگان ها است.

وی تصریح کرد: در این شرایط حمایت ها آنچنان که لازم بوده رقم نخورده است اما تلاش خواهد شد برای سال آینده ساختار مناسبی برای حمایت از تیم های لیگی فوتسال البرز ایجاد شود.

عبدلی در پایان گفت: حمایت از تیم مبل کریمی در این شرایط حساس کنونی از اهمیت بالایی برخورداراست و امیدوارم مردم  ومسئولان استان و شهر آنچه در توان دارند برای یاری این تیم به کار بگیرند تا در نهایت شاهد صعود دومین تیم البرز به لیگ برتر باشیم و بستر برای شکوفایی استعدادهای بیشمار این استان بیشتر فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.