رشت- رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت :امنیت پایه و اساس هر نوع برنامه فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی است .

پلیس گیلان در مقابل با حوادث اخیر بسیار حرفه ای ظاهر شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،همایش فرماندهان روسای کلانتری ها و پاسگاه ها با حضور رییس پلیس پیشگیری ناجا و روسای کلانتری ها و پاسگاه ها صبح روز یکشنبه در سالن جلسات نیروی انتظامی گیلان برگزار شد.

سردار محمد شرفی گفت :انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و با حمایت ملت عزیز به وقوع پیوست و این انقلاب به جهان صادر شد و جهان تحت تاثیر انقلاب قرار گرفت و اسلامیت در جامعه حاکم شد.

وی گفت:از زمان پیروزی انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی بر روی موضوع امنیت بیشترین سرمایه گذاری را کرده است .

سردار شرفی اذعان داشت:امنیت پایه و اساس هر نوع برنامه فرهنگی و سیاسی و اجتماعی است و بدون داشتن زیرساختهای امنیت جامعه با شکست مواجه میشود.

وی با اشاره به اینکه امنیت موضوع بسیار حیاتی است افزود:اگر ملتی بتواند شرایطی را مهیا کند و از ارزش های حیاتی خود حمایت کند .

رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت :امنیت شرایط بی نظیری در نظام جمهوری اسلامی ایجاد می کند و امنیتی که اکنون در کشور ایران حاکم است بخاطر این است که هنوزخط معمار کبیر انقلاب ساری و جاری است .

سردار شرفی با اشاره به خدشه دار کردن دشمن بر امنیت ملی خاطر نشان کرد: اگر امروز دشمنان نتوانستند با توطئه های بیشمار خود کاری از پیش ببرند و امنیت ملی کشور را خدشه دار کنند بخاطر این است در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیدند که نمیتوانند با توطئه های بیشمار خود بر کشور ایران با مردم انقلابی نفوذ کنند .

وی افزود: اگر جرایم و آسیب های اجتماعی جامعه مثل فقر و اعتیاد افزایش یابد امنیت عینی و داخلی جامعه خدشه دار خواهد شد و شرایط جامعه را ناامن خواهد کرد.

شرفی ادامه داد: اگر میخواهیم امنیت اجتماعی پایداری داشته باشیم باید از ظرفیت همه دستگاها استفاده کنیم.

وی در خصوص حوادث و اغتشاشات اخیرافزود: در حوادث و اغتشاشات اخیر تمامی صحنه ها که میتواست موجب بحران و حوادث دنباله دارشود با تدبیر فرمانده نیروی انتظامی یا عامل انتظامی حل شد و از این بحران جلوگیری شد.

رییس پلیس پیشگیری ناجا در خصوص شرایط بحران اخیر در گیلان گفت: از وضعیت استان گیلان و از عملکرد پلیس در این استان در برابر حوادث اخیر راضی هستیم و در این حوادث نیروهای پلیس گیلان بسیار حرفه ای ظاهر شدند.

سردار شرفی افزود: در سال ۹۶ در گیلان در بحث جرایم سرقت با روحیه جهادی از کاهش وقوع و شجاعت پلیس با ساختارهای ناکارآمدی که پلیس دارد وضعیت خوبی در استان حاکم است .

سردار شرفی اظهار کرد: استان گیلان در رابطه با سیاست های کشفیات در رابطه با بحث کشفیات مواد مخدر ، مشروبات الکلی ، سوخت ، سلاح غیرمجاز ،تجاوز به عنف ،جیب بری و ... بسیار خوب ظاهر شد.

وی ادامه داد: قدر سهم پلیس پیشگیری در کل سرقت ها ۵۴ درصد کشف به عهده پلیس پیشگیری گیلان بوده است و میانگین کشوری ۵۳ درصد است که خوشبختانه پلیس پیشگیری گیلان در زمینه کشف سرقت ها یک درصد از میانگین کشوری بالاتر است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.