گیلان - در همایش تجلیل از سرمایه گذاران و کارآفرینان برتر منطقه آزاد انزلی و استان گیلان، دو شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان کسب مقام کارآفرین برتر استان را از آن خود کردند.

کسب مقام کارآفرین برتر استان توسط ۲ شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان ، مراسم تجلیل از سرمایه گذاران و کارآفرینان برتر منطقه آزاد انزلی و استان گیلان با معرفی ۶۲ تلاشگر عرصه جهاد اقتصادی منطقه و استان برگزار شد.

این مراسم به منظور تجلیل از برترین سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه و استان با حضور دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان، مهندس رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، مقامات استانی و فعالان اقتصادی منطقه و استان در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه برگزار شد.

شرکت فناور« آب‌رایان » و شرکت فناور «آوین پژوهش دانش و صنعت برتر گیل» از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان، موفق به کسب عنوان «کارآفرین برتر استان» شدند.

لازم به ذکر است در این مراسم در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت،تجارت، خدمات، تعاون، گردشگری،دانش بنیان و فناوری اطلاعات ، از ۶۲ سرمایه گذار و کارآفرینی تجلیل شد.

خلاقیت و نوآوری در فعالیت تولیدی اقتصادی، تعداد شغل ایجاد شده و تبدیل کردن ایده به فعالیت تجاری مهمترین شاخص‌هایی است که برای انتخاب برگزیدگان از سوی برگزارکنندگان همایش مورد توجه قرار گرفته است.

از مهمترین دلایل برگزاری همایش تجلیل از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برتر استان گیلان،قدردانی از تلاش‌های سرمایه‌گذاران، کارآفرینان ،تقدیر از فعالان اقتصادی که در توسعه فضای کسب و کار و تولید اشتغال مولد موثر بوده اند،آشنایی سرمایه‌گذاران و شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان با ظرفیت‌های یکدیگرمعرفی توانمندی های استان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.