قزوین_ سینما مهتاب در نخستین روزهای جشنواره فیلم فجر در قزوین میزبان فیلم های «بمب، چهارراه استانبول و مغزهای کوچک زنگ زده» بوده که تا به امروز علاقمندان بسیاری را به خود جلب کرده است.

فیلمهای «بمب، چهارراه استانبول و مغزهای کوچک زنگ زده» رکورد زدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیمرغ جشنواره سی و ششمین فیلم فجر در قزوین طی ۱۳ بهمن ماه سالجاری در سینما مهتاب قزوین با حضور جمعی از مسؤولان استانی و هنرمندان به پرواز درآمد.

 روز نخست جشنواره فیلم فجر در ۱۴ بهمن ماه سالجاری در قزوین با عنوان فیلم های « قهرمانان کوچک، چهار راه استانبول، ماهورا و جاده قدیم» در آرامش کامل اکران شد و به پایان رسید و در نخستین روز هنوز برگزاری این رویداد فرهنگی در شهر توسط مردم جدی گرفته نشده و یا شاید فیلم‌ها چندان قابل‌قبول نبوده است

نخستین فیلم روز ابتدایی جشنواره در سینما مهتاب قزوین با عنوان فیلم "قهرمانان کوچک"  بود که تازه‌ترین ساخته حسین قناعت است.

در این فیلم، کارگردان سعی کرده تا چهار کودک و نوجوان هفت تا یازده ساله ی تکواندوکار که پدرانشان کارگران یک کارخانه ی تولید لوازم التحریرِ در شُرُفِ تعطیلی هستند، برای جلوگیری از بی کاری پدرانشان و گیر انداختن قاچاقچیانِ این کالا که در واقع عاملینِ اصلی این تعطیلی هستند، به تعقیبِ آنها می پردازند را به نمایش گذارد و ادامه این فیلم، ماجراهایی شاد، اکشن و سرگرم کننده را رقم می زنند.

مدیرسینما مهتاب قزوین در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: فیلم های در نظرگرفته شده برای اکران دهه فجر، شامل ۱۴ فیلم بوده که البته این میزان روزانه متغیر است.

کامران بصیری بیان کرد: از مجموع فیلم های درنظرگرفته شده،  ۵ فیلم از جمله فیلم "قهرمان کوچک، دنیای کیف ها، فیلشاه، دزد و پری و شکلاتی"  برای کودکان است که این فیلم ها از ساعت ۱۰ صبح برای کودکان و نوجوانان و در سه سانس ۱۶، ۱۸.۳۰ و ۲۱ برای بزرگسالان در مدت ۹ روز اکران می شود.

وی گفت: فیلم های «دارکوب و مغزهای کوچک زنگ زده» برای امروز در سینما مهتاب قزوین اکران و در روز بعد (۱۶ بهمن ماه سالجاری) نیز تکرار فیلمهای «مغزهای کوچک زنگ زده، جاده قدیم و امیر» اکران می شود.

مدیرسینما مهتاب قزوین با بیان اینکه روزانه در سانس های مختلف، تعداد فیلم ها تغییر می کند، عنوان کرددر روز ۱۹ بهمن ماه سالجاری، فیلم «خجالت نکش، مغزهای کوچک زنگ زده و بمب» اکران می شود.

بصیری خاطرنشان کرد: در روز ۲۰ بهمن ماه سالجاری، فیلم «جاده قدیم، دارکوب و سوتفاهم» و فیلم «بمب، چهار راه استانبول و دارکوب» در روز ۲۱ بهمن ماه سالجاری بر روی پرده به نمایش گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: در تاریخ ۲۲ بهمن ماه سالجاری، فیلم «ماهورا، امیر و به وقت شام» اکران می شود.

مدیرسینما مهتاب قزوین یادآور شد: تا به امروز میزان استقبال از فیلم های فجر بسیار مناسب بوده به گونه ای که سانس شب گذشته تکمیل شده است و در حال حاضر ظرفیت سانس ها تکمیل شده و برای روزهای دیگر جایی نداریم.

بصیری ضمن بیان این نکته که با حمایت رسانه های جمعی و گروهی تا به امروز میزان استقبال از فیلم های فجر در سالجاری بیشتر از سال گذشته است، تصریح کرد: بیشترین فروش برای فیلمهای «بمب، چهارراه استانبول و مغزهای کوچک زنگ زده» بوده و بلیط های آن در حال حاضر به پایان رسیده  است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.