فردیس - رئیس هیئت کشتی شهرستان فردیس گفت: در تلاش هستیم تا در صورت افتتاح خانه کشتی این رشته ورزشی به صورت رایگان به علاقه مندان آموزش داده شود.

آموزش کشتی در شهرستان فردیس رایگان می شود

اصغر قاسمی درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با توجه به استعدادهای بسیاری که در زمینه کشتی در فردیس فعالیت می کنند باید بستری فراهم شود تا آموزش ها بدون دغدغه و به صورت رایگان صورت پذیرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات دهه فجر گفت: این مسابقات در سالن امام رضا(ع) شهر فردیس برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان فردیس تصریح کرد: در حال حاضر زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص نیست اما به زودی جمع بندی های لازم انجام خواهد شد و امیدواریم که مسابقات از سطح بالایی برخوردار شود.

قاسمی به اهمیت استعدادیابی در شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: فردیس از پر استعداد ترین شهرهای استان البرز است که از همین رو توجه به تیم های پایه و رده های نونهالان همواره در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در اواخر هفته جاری مسابقات نونهالان در شهرستان فردیس برگزار خواهد شد که به طور حتم استعدادهای جدید شناسایی خواهند شد.

متولی رشته کشتی در شهرستان فردیس با اشاره به حضور این شهر در لیگ استانی گفت: در حال حاضر تیم های منتخب شهرستان خود را مهیای حضور در مسابقات استانی می کنند.

قاسمی به امکانات محدود کشتی در شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: رشته کشتی در شهر فردیس تاکنون امکانات مناسبی نداشته است و برای پیشرفت در این رشته می بایست ابزار بیشتری در اختیار باشد.

وی در پایان از تجلیل قهرمانان رشته کشتی در شهرستان فردیس خبرداد و گفت: به احتمال فراوان در پایان سال جاری از نام آوران رشته کشتی به خصوص علیرضا کریمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.