اهواز_ با حضور نماینده آیت الله جزایری و معاون دولت به مردم ستاد ، جانشین دبیر ستاد و معاونین و معاونین و مدیریت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر نحوه فعالیت گروههای امر به معروف و نهی از منکر بررسی شد .

برگزاری جلسه بررسی فعالیت گروه های امر به معروف و نهی از منکر در خوزستان 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان،در این جلسه ابتدا  کیانی جانشین معاونت دولت به مردم ضمن اعلام دستور جلسه گفتند ما باید همه ی گروه های طلایه دار ، یاور و یادآور را فعال کنیم تا به ترویج معروفات کمک نمایند.
در ادامه جلسه حجه الاسلام مرعش فر نماینده رئیس ستاد و معاون دولت به مردم طی سخنانی گفت : کار در ستاد امر به معروف بر اساس علاقه دینی و احساس وظیفه و تکلیف است چرا که اگر غیر از این بود با بی مهری ها و عدم همکاری که و جود دارد کسی کار نمی کرد. وی گفت : در بعضی از مناطق کارهای وقیحانه ای انجام می دهند و  آرام آرام قبح کارهای خلاف شرع را از بین می برند.
مرعشی فر افزود : باید امر به معروف و نهی از منکر را همگانی بکنیم تا مردم متوجه بشوند  افرادی هستند که احساس مسئولیت می کنند در قبال مسائل شرعی ودینی .

 جانشین دبیر ستاد اظهار کرد: کسانیکه داوطلبانه آمدند و عضو گروه های امر به معروف درقالب گروه های مختلف سازماندهی شدند باید وارد عرصه ی عملیات فرهنگی و تذکر لسانی بشوند تا بتوانیم باز خورد آن را در سطح جامعه ببینیم .
وی با اشاره به مشکلات مالی و ساختمانی در سطح استان برای ستاد های امر به معروف و نهی از منکر خواهان توجه بیشتری به این موضوع شد .
 ممبینی معاون مردم به دولت و مردم گفت :  تاکنون ۲۳۴ گروه امر به معروف در سطح استان تشکیل شده است
 وی گفت : متاسفانه خیلی از شهرهای بزرگ ما به دلایل مختلف خوب وارد نشده اند .
وی گفت : نیرو های طلایه دار بدون هیچگونه دستمزد و پاداش برای رضای خداوند به صورت مظلوم کار می کنند در حالیکه خیلی ها برای اضافه کار خود تا دیوان عدالت اداری شکایت می کنند و بعضی حقوق نجومی می گیرند و اهمیتی به مسائل شرعی نمی دهند .
رئیس اداره بازرسی گفت : در ابتدای هر سال برنامه ها و وظایف مهم هر معاونتی ابلاغ می شود که ما با حضور در مناطق و شهرستان ها ارزیابی می کنیم و گزارش به رئیس محترم ستاد هم ارائه می شود .
 باغنده گفت :با توجه به ظرفیت استان کار بیشتری باید صورت بپذیرد.
درپایان مقرر شد از اول اسفند ماه جاری فعالیت گروههای طلایه داران در سطح شهرها شروع شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.