سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با کنایه به وینفرد شفر که گفته بود حریف فقط بدنبال توپ های بلند بود، گفت: این از ضعف تیم مقابل است که با بزن زیرش آنها را شکست دادیم.

قلعه نویی: همیشه حرف خارجی ها درست است!/ حسینی باید اخراج می شد

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل استقلال در نشست خبری  حاضر شد و یکی از خبرنگاران گفت که سرمربی ذوب آهن را تشویق کنید و خبرنگاران برای قلعه نویی دست زدند. سپس سرمربی ذوب آهن گفت:  کسانی که از جوانی شان برای این آب و خاک گذشتند باید دستشان را بوسید. نیمه اول بی تفاوت بازی کردیم و درگیر نشدیم اما در نیمه دوم تغییراتی دادیم که با بازیکنان هم صحبت کردیم و بردیم. باید به این بازیکنان افتخار کرد. ممکن بود بازی مساوی شود یا حتی حریف هم شانس برنده شدن داشت در مجموع ما بردیم.

* آنهایی طرفدار واقعی ذوب‌آهن هستند که هفته قبل هم به ورزشگاه آمدند

وی افزود: از همه عزیزانی که آمدند و ذوب‌آهن را تشویق کردند تشکر می‌کنم. آنها و کسانی که هفته قبل هم برای تماشای ذوب‌آهن به ورزشگاه آمدند تماشاگر واقعی ذوب‌آهن بودند نه تماشاگرانی که فقط در بازی‌های استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند، آنها برای این دو تیم به ورزشگاه آمدند، تماشاگر واقعی ذوب‌آهن کسانی هستند که هفته بعد هم برای حمایت و تشویق تیم به ورزشگاه می‌آیند، از آنها تشکر می‌کنم. خوشحالم که این بازی ۳ گل داشت و ما توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و پیروز از میدان خارج شویم.

* برخی بازیکنان در حد و اندازه خودشان نبودند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد علت تعویض‌هایش گفت: برخی از بازیکنان در حد و اندازه خودشان نبودند.

* تنها اشتباه داوری این بود که حسینی باید اخراج می‌شد

قلعه‌نویی در مورد نحوه عملکرد داور گفت: کارشناسان داوری معتقدند تنها اشتباه داور این بود که حسینی در صحنه پنالتی باید اخراج می‌شد وگرنه اتفاق خاص دیگری نبود.

* خارجی‌ها هر چه بگویند در ایران حرفشان حجت است!
وی در مورد اینکه شفر اعلام کرده مقابل تیمی که به این سبک بازی می‌کند کار بسیار سخت است، عنوان کرد: آمار بازی مشخص است، اگر تیمی بتواند با بزن زیرش ببرد این اتفاقاً از ضعف تیم مقابل است، تعداد پاس‌ها و مالکیت توپ مشخص خواهد شد. امروز حسینی روز خوبش را پشت سر گذاشت، او در هر دو نیمه خوب کار کرد و اگر روز خوبش نبود نتیجه طور دیگری می‌شد، یک توپ را هم پژمان منتظری از گل درآورد این نظر شفر بوده است، او از یک کشور دیگر آمده و اتفاقاً سنش هم از من بیشتر است، آنها هرچه بگویند در فوتبال ایران حرفشان حجت است چون از آن طرف آمدند.

*متأسفانه شاید فقط چند بازیکن ذوب‌آهن تفکر بزرگ داشته باشند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: در نیمه اول تحت تأثیر قدرت تاکتیکی حریف بودیم اما در نیمه دوم تیم ما شرایط خوبی پیدا کرد، مشکل ما در ذوب‌آهن این است که بازیکنان با یکی دو برد قانع می‌شوند در حالیکه ذوب‌آهن یک تیم بزرگ است، در جام تخت جمشید هم افتخارات زیادی دارد شاید بازیکنان ۳-۴ سال قبل در همین حد قانع بودند که تیم جزء ۴-۵ تیم اول جدول باشد اما آنها باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند و نگرششان به فوتبال را تغییر بدهند. تا فردا وقت داریم برای این پیروزی شادی کنیم بعد از آن باید به بازی بعدی فکر کنیم. متأسفانه شاید فقط چند بازیکن ذوب‌آهن تفکر بزرگ داشته باشند و بقیه این تفکر را ندارند.

قلعه‌نویی در مورد شکسته شدن صندلی ورزشگاه توسط هواداران استقلال گفت: در همه جای دنیا این اتفاق رخ می‌دهد، در این مورد نظر خاصی ندارم اما می‌توانم بگویم هرکسی بازی را دید از آن لذت برد، توپ را به تیرک دروازه هم زدیم، هر دو تیم در خلق موقعیت خوب بودند، ما بهتر عمل کردیم.

* موی سپید را فلکم رایگان نداد

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه امروز تیمش را خیلی باحوصله هدایت کرد و تعویض‌هایش مؤثر بود، گفت: موی سپید را فلکم رایگان نداد، این رشته را به نقد جوانی خریده‌ام. اگر کاری انجام دادم به واسطه تجربه‌ام بود، شاید در گذشته خیلی اشتباه کرده باشیم اما الان آنها را تکرار نمی‌کنم. ما یک کوچینگ زمان بازی داریم، باید درون بازی نیروهایی را جایگزین کنیم که ضربه نخوریم، یک موقع بازیکن روزش نیست، روز بازیکن نبودن با اینکه بازیکن ندود فرق دارد، یک زمان بازیکن تلاش می‌کند و توپ‌ها خراب می‌شود این بازیکن باید در زمین بماند اما کسی که تلاش نمی‌کند باید بیاید و پیش ما بنشیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.