بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری ۳ نفر اعضای باند حرفه ای سرقت قطعات خودروهای سنگین و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

باند سرقت قطعات خودروهای سنگین در گرمه دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حدادیان با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی چندین فقره سرقت قطعات خودروهای سنگین در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در درستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی احدی از اعضای باند مورد نظر به هویت معلوم شدند که در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی فنی به بزه انتسابی اعتراف نمود، خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات۲متهم دیگر از اعضای باند نیز شناسایی که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان با اعلام اینکه در بازرسی از محل اختفای اعضای باند تعدادی از اموال مسروقه که به روش ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف گردید، تصریح کرد: بعد از تکمیل تحقیقات متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سرهنگ حدادیان در پایان گفت: پلیس با هوشاری کامل و فعالیت شبانه‌روزی اجاز جولان به برهم‌زنندگان نظم عمومی را نخواهد داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان حرفه ای با ۵۲ فقره سرقت در خراسان شمالی

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۶ نفر از اعضای باند سارقان حرفه ای با ۵۲ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سرهنگ vضا عرب‌زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر از اعضای این باند حرفه‌ای شدند، افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به ۵۲ فقره سرقت از مغازه، قطعات خودرو، داخل خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و ... اعتراف کردند.

سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

گرگ ها ۱۱راس گوسفند را  در شهرستان جاجرم دریدند

 به گزارش پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، در پی تماس احدی از شهروندان سنخواستی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه حین سرکشی از واحد دامداری خود در شهر سنخواست متوجه حمله گرگ ها به گوسفندانش شده است.

این حادثه در یکی از واحد های دامداری سبک شهر سنخواست روی داده که در این خصوص ۱۱ راس گوسفند توسط گرگ ها دریده شده‌است.

پلیس خراسان شمالی توصیه کرد: با توجه به سردی و برودت هوا و وجود حیوانات درنده به صورت تک نفره از محدوده روستا در شب خارج نشوند و دامداری های خود را با دیوار کشی وحفاظ های مستحکم از وقوع این قبیل حوادث ایمن سازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.