کرج- استاندار البرز گفت: از پروژه ها و طرح های با رویکرد اقتصاد مقاومتی برای توسعه استان استفاده لازم را خواهیم کرد.

استفاده از پروژه ها و طرح های با رویکرد اقتصاد مقاومتی در البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی در بازدید معاون علمی وفناوری رئیس‌جمهور از مراکز علمی و آموزشی استان البرز که صبح امروز دوشنبه انجام شد، اظهار کرد: در دهه فجر، البرز میزبان معاون علمی رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان کشوری برای بهره برداری ازپروژه های استان هستیم.

وی با بیان اینکه دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی تهران جایگاه خوبی در سطح کشور دارد، گفت: آمادگی لازم را داریم تا در بخش های اشتغال روستایی، شهری، شرکت های دانش بنیان و در بحث منابع طبیعی و بیابانزدایی از دستاوردهای علمی و فناوری اساتید دانشگاهی این مرکز آموزش عالی استفاده کنیم.

نجفی تصریح کرد: بهره گیری از توان علمی اساتید و دانشجویان این دانشگاه در حوزه های کشاورزی و صنعت بالاخص اقتصاد مقاومتی مدنظر است.

وی با بیان اینکه  استفاده از مدیران و اساتید در حوزه کشاورزی،  صنعت، در استان حائز اهمیت است، تاکید کرد:  اتفاقات خوبی در استان در زمینه های مختلف علمی خواهد افتاد.

در این نشست دکتر گلدانساز رئیس دانشگاه پردیس منابع طبیعی و کشاورزی کشاورزی کرج با بیان اینکه در این دانشگاه ۴۵۰۰ دانشجو در رشته های مختلف مشغول تحصیل هستند گفت: تحقیقات مختلفی در زمینه های مختلف کشاورزی از جمله دام، محصولات گلخانه ای، باغی، کشاورزی سالم، گیاهان دارویی، ژنتیک و گیاه پزشکی انجام شده است و در حال حاضر بخش عمده ای از بذر کلزا و بذر گندم کشور را در این مرکز تولید می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.