سرمربی تیم فوتبال استقلال به اتفاقات اخیر این باشگاه واکنش نشان داد.

یاس و ناامیدی سرمربی استقلال/ شفر: آن بازیکن غیرحرفه ای رفتار کرد

به گزارش قدس آنلاین،استقلال باز هم در جذب مهاجم خارجی ناکام تا این بار شفر با انتشار متنی در صفحه شخصی خود که متفاوت از دیگر پیام های او بود، به این موضوع واکنش بدهد.

سرمربی استقلال با انتشار پیامی درباره مشکلات این باشگاه نوشت:

"من به صداقت و شفافیت باور دارم. باور من به کار سخت در یک نقشه راه طولانی مدت و با استراتژی توسعه است. من باور دارم همه ما باید روی اهداف بزرگ خود تمرکز کنیم. برای رشد و پیشرفت تیم و هر چیزی که به موفقیت ما در آینده مربوط است.

من به کار تیمی و مشارکت اعتقاد دارم. موفقیت در فوتبال تنها در شرایطی ممکن است که شما با هم کار کنید و دستهایتان را به هم گره بزنید. اگر مشکلات داخلی در خارج از تیم مطرح شود، این بر خلاف خواسته های من و منافع تیم است.

در همه باشگاه ها مشکلات داخلی وجود دارد و اگر می خواهید موفق باشید از حریم خود محافظت می کنید. با هم صحبت می کنید و بهترین راه را برای حل مشکلات انتخاب می کنید تا این مساله به تیم آسیب نرساند. از نظر من پایه موفقیت، اطمینان است و در یک باشگاه بین مدیریت، مربی و کادر بازیکنان باید وجود داشته باشد.

تصور من این است که هیچگاه نباید تسلیم شویم و هیچ مسابقه ای تا سوت پایان به اتمام نمی رسد و ما تا لحظه آخر خواهیم جنگید. این موضوع به همگان ثابت شده که ما مشکل بزرگی در مسیر جذب بازیکنان جدید داشتیم. بعضی از بازیکنان گران قیمت بودند و با بعضی از باشگاه ها استقلال موفق به توافق برای قرض کردن بازیکنان نشد. اما این موضوع عجیبی نیست و در همه جای دنیا با این مشکلات برخورد می کنید و همه ممکن است اشتباه کنند. بازیکن دیگری که قرار بود به ما ملحق شود، دقایقی پیش از سوار شدن به هواپیما روز شنبه سفر خود به ایران را لغو کرد. او به ما توضیح داد که خانواده او به ایران سفر نمی کنند و این پنجمین یا ششمین مرتبه است که این اتفاق رخ می دهد.

من عصبانی و مایوس هستم، زیرا این رفتار غیر محترمانه و غیر حرفه ای است. ابتدا باید برای پذیرفتن پیشنهاد آن را با خانواده خود مطرح کنیم. این اتفاق برای بازیکنی که انتخاب کردم رخ داد.

من به تیم اعتماد کامل دارم و به آنها احترام می گذارم و الان دوست ندارم بازیکنی بیاوریم که فقط بازیکن آورده باشیم. من بازیکنی می خواهم که به ما کمک کند. هر اتفاق دیگری که رخ بدهد بی احترامی به تیم من خواهد بود. ما در حال حاضر برای این کار زمان داریم و همچنین گزینه هایی در دست ما موجود است. من بیش از یک بازیکن می خواهم و باور دارم که باشگاه تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهد داد."

استقلالی ها تا به امروز به توافق نهایی با یک هافبک مقدونیه ای دست یافتند؛ اما به نظر می رسد شانس زیادی برای اضافه کردن یک مهاجم به ترکیب خود ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.