سفیر فلسطین در تهران، تأکید کرد که حمایت جامعه بین الملل از فلسطین در شورای امنیت، حقانیت مسئله فلسطین را ثابت کرد و نشان داد که تصمیم ترامپ در مورد به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تصمیمی ظالمانه است.

 ترامپ، عروسکی است که بازیچه صهیونیسم جهانی قرار گرفته است

قدس آنلاین- "صلاح الزواوی" سفیر فلسطین در ایران، در گفتگو با "قدس آنلاین" از موضع جامعه بین الملل در شورای امنیت در مورد مسئله فلسطین که ۱۶ کشور به نفع فلسطین رأی دادند و آمریکا تنها مخالف قطعنامه صادره علیه تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت این کشور از "تل آویو" به قدس اشغالی بود، ابراز خرسندی و تأکید کرد که این حمایت ثابت می کند که این تصمیم "ترامپ" تصمیمی ظالمانه بوده و دنیا به حقانیت مسئله فلسطین و مظلومیت آن آگاه است.

"صلاح الزواوی" تأکید کرد که مبارزه با تمام امکانات موجود اعم از جهاد با جان و مال و از طریق تلاش های فرهنگی و دیپلماتیک علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت و این نزاعی طولانی مدت خواهد بود که قطعا در نهایت، تمام سرزمین های فلسطینی آزاد خواهد شد و رژیم غاصب صهیونیستی نابود می شود.

سفیر فلسطین در مورد تصمیمات اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: "ترامپ" رئیس جمهوری خرفت و کوته بین است که واقعیت منطقه و جهان را درک نکرده و نتایج تصمیمات او دامن گیر خودش خواهد شد و پایان خوشی نخواهد داشت؛ ترامپ عروسکی است که خود را در اختیار صهیونیسم جهانی قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.