قزوین_ پروژه های عمرانی شهرستان آبیک با حضور استاندار قزوین همزمان با دهه فجر افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

بخشی از پروژه های عمرانی، خدماتی و کشاورزی شهرستان آبیک افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با دهه فجر بخشی از پروژه های شهرستان آبیک با حضور مسوولان استانی و شهرستانی شامگاه یکشنبه افتتاح شد.

استاندار قزوین در افتتاح این پروژه ها ضمن اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در جامعه و تأثیرگذاری آن اظهار داشت: این انقلاب اسلامی در راستای حمایت از محرومان و نیازمندان بود که باید امروز به این قشر از جامعه توجه بیشتری داشته باشیم.

عبدالمحمدزاهدی به کاهش جامعه آماری کمیته امدادامام خمینی اشاره کرد و افزود: این آمار یک هزار و ۶۰۰ خانوار در استان قزوین کاهش داشته است.

افتتاح مجتمع آب رسانی شهید حججی در بخش بشاریات از جمله پروژه هایی بود که توسط عبدالمحمدزاهدی استاندار قزوین افتتاح شد که این مجتمع با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال، آبرسانی به هفت روستا از قبیل منبره، گلیزور،نودوز و موجین و تحت پوشش قرار دادن ۸۸۰ مشترک و سه هزار و ۵۲۰ نفر تحت پوشش را به خود اختصاص می دهد.

بهره برداری از ۱۴ کیلومتر مسیر راه های روستایی شهرستان و شهرآباد،خاکشان و محمودآباد با همت بسیج سازندگی و ۳۵ میلیارد ریال اعتبار و هفت کیلومتر مسیر روستایی حاجی تپه به زاغه، جذمه و قره قباد به کمال آباد با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، بهره برداری از طرح های راه سازی و روکش آسفالت روستایی که توسط بسیج سازندگی و اداره کل راه و شهرسازی در شهرستان آبیک انجام شده بود و افتتاح از یک باب مسکن مددجویی روستای خرم پشته بخش بشاریات، افتتاح از  یک واحد گاوداری شیری ۵۰۰ راسی با ۱۶میلیارد ریال اعتبار و ظرفیت تولید ۲۶ تن شیر در روز را در بخش مرکزی بشاریات و بهره برداری از بوستان بانوان به نام پروین اعتصامی در شهر آبیک که در ۲ هکتار مساحت و با ۱۶میلیارد ریال اعتبار احداث شده است، از جمله پروژه های افتتاح شده شامگاه یکشنبه توسط استاندار قزوین است که افتتاح یک باب مسکن مددجویی در روستای خرم پشته بخش بشاریات اعتبار ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار از آورده متقاضی،خیر و کمیته امداد را به خود اختصاص می دهد.

گفتنی است در این مراسم، سایر مسوولان استانی و شهرستانی از جمله مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قزوین، علی فرخزاد معاون استاندار و سایر مسوولان شهرستانی حضور داشتند.

همزمان با دهه فجر پروژه های مختلفی در حوزه دولتی و خصوصی پیش بینی شده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.