اهواز - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، مکان و ساعت آغاز راهپیمایی بزرگ مردم اهواز در روز ۲۲ بهمن ماه را اعلام کرد.

مکان و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید لطف الله سپهرعنوان کرد: مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه سال جاری در اهواز از میدان مولوی در منطقه امانیه، پل نادری، خیابان سلمان فارسی و در انتها، چهار راه آبادان تعیین شده است. این راهپیمایی در ساعت ۹:۳۰ صبح همان روز آغاز خواهد شد.

وی افزود: مردم خوزستان در استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ویژه و ارزنده ای را ایفا کرده اند. در روز ٢٢ بهمن ماه نیز با حضور پر شور خود در این راهپیمایی با آرمان های انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم انقلابی خوزستان باید در راهپمایی امسال حرکتی نو و خیره کننده داشته باشند و توطئه دشمنان این انقلاب را در نطفه از بین ببرند.

سپهر اظهار کرد: حضور مردم استان در این راهپیمایی یک تکلیف شرعی، انقلابی و دینی است. از مردم شریف استان دعوت میکنیم تا در این راهپیمایی به همراه خانواده خود حاضر شوند و هر شهروند یک رسانه برای انعکاس این حرکت بزرگ باشند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.