رشت- رئیس سازمان برنامه بودجه کشور گفت: کاهش فقر مطلق و به صفر رساندن آن در سال ۹۷ از مهمترین برنامه‌های دولت است و بودجه مربوط به کمیته امداد ۱۰۰ درصد پرداخت می‌شود.

بودجه مربوط به کمیته امداد ۱۰۰ در صد پرداخت می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در مراسم نمادین و هم‌زمان بهره‌برداری از یک هزار و ۷۰۰ مسکن محرومان در سالن شهدای ناجا در رشت با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: افتتاح واحدهای تولید بزرگ و کارهای عمرانی به‌اندازه ساخت واحدهای مسکونی مورد رضایت خداوند نیست و ارزش این ساخت واحدهای مسکونی خیلی بالاتر است.

 وی با اشاره به ازبین رفتن فقر مطلق تا پایان کار دولت گفت: ایجاد یک‌ میلیون ۳۳و  هزار فرصت شغلی جزو برنامه‌های دولت بوده و باید تلاش کرد که این موضوع محقق شود.

نوبخت با بیان اینکه در سال جاری ۹۳ میلیارد تومان تولید ناخالص داخلی ایران افزایش پیدا کرد گفت:  ایران هجدهمین  کشور ازلحاظ قدرت مالی در جهان است.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به پرداخت یارانه‌ها به مردم گفت: در بیست و ششم هرماه سه هزار ۸۰۰ میلیارد تومان یاران پرداخت شود و سر ماه نیز باید حقوق کارمندان پرداخت شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران طبق گفته کارشناسان وضع اقتصادی و اجتماعی‌اش از آمریکا، چین، روسیه و ترکیه به‌مراتب بهتر است.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولان استانی به فکر مردم باشند افزود: باید برای حل مشکلات زلزله‌زدگان کرمانشاه اقدام کرد و کارهای بزرگی برای این مردم انجام دهند تا هر چه سریع‌تر مشکلاتشان برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.