ساوجبلاغ - دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر ظرفیت‌های بالای موجود در داخل کشور گفت: راه حل حفظ نشاط مردم هدایت اقتصاد رو به جلو است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی شمخانی در مراسم افتتاح فاز دوم پالایشگاه غلات یک واحد صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ که پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: ناکارآمدی که از خارج کشور به ایران القا می شود یاس را در جامعه ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه اگر فضای مجازی به درستی مدیریت نشود، آسیب زا می شود افزود: متأسفانه برخی با القای ناکارآمدی نظام بین جوانان در تلاش هستند با آن‌ها برخورد شود.

شمخانی با بیان اینکه هر گوینده ای با هر لباس و هر سمتی خلاف این وضع عمل کند انقلابی‌نما است، افزود: استقلال سیاسی بدون استقلال اقتصادی و علمی ممکن نیست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر اینکه ترکیب استان ها با کارآفرینی و سرمایه گذاری تعیین می شود، خاطرنشان کرد:  امام‌جمعه‌ای که در خطبه های خود از اقتصاد نگوید خطابه‌ای ناقص را بیان کرده است.

شمخانی گفت: استانداری که وقت خود را صرف رفع مشکلات کار آفرینان نکند به خطا رفته و نماینده‌ای که مطالبات تولیدو اقتصاد را دنبال نکند به بیراهه رفته است.

وی با بیان اینکه حفظ  استقلال سیاسی بدون توان اقتصادی ممکن نیست، گفت: مسئولان امنیتی نیز دراین‌بین نقش پررنگی دارند و امنیت و استقلال دو بال توسعه هستند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در جامعه  به دلیل مشکلات اقتصادی است، در ادامه گفت: بزرگ‌نمایی در جامعه بیش از واقعیت است اما مشکلاتی نیز وجود دارد.

شمخانی با اشاره به اینکه تنها در رزم و جنگ، یگان خط ‌شکن نداشتیم و خط ‌شکنان عرصه اقتصاد، تولیدگران هستند، افزود: مردم سروران ما هستند لذا راه حفظ نشاط مردم هدایت اقتصاد به جلو است.

وی در پایان افزود: تعداد دانشجوهای کشور از ۱۶۰ هزار نفر پیش از انقلاب به پنج میلیون نفر در حال حاضر رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.