قزوین_ رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از توقیف ۸ دستگاه خودرو که به صورت کاروانی در محورهای مواصلاتی این استان در حال حمل کالای قاچاق بودند، خبر داد.

کاروان حمل کالای قاچاق در قزوین توقیف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی استان قزوین، سرهنگ آرش مرادی در توضیح این خبر اظهار داشت: مأموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی استان، حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین- زنجان در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا،به ۸ دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی ادامه داد: رانندگان خودرو ها (۴ دستگاه پژو، ۳ دستگاه سمند و یک دستگاه سواری پراید) با مشاهده مأموران و بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت بالا متواری و بلافاصله واحد گشت به تعقیب خودرو پرداخته و با همکاری سایر واحد های گشتی موفق به توقیف خودرو ها در عوارضی قزوین – کرج شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: پس از متوقف کردن خودرو ها در بازرسی مأموران از آن، تعداد ۲ هزار و ۷۴۶ ثوب الیسه خارجی قاچاق و ۳۹۰ بسته لوازم بهداشتی کشف شد و رانندگان خودروها دستگیر و به همراه کالای قاچاق به مقر پلیس انتقال داده شدند.

سرهنگ مرادی با اشاره به ارزش ۸۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده بنابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.