اسطوره فوتبال انگلیس در خصوص دیدار حساس تیم های رئال مادرید و پاریسن ژرمن گفت: انتخاب یک تیم از بین این دو قدرت فوتبال اروپا برای من کاری دشوار است.

واکنش دیوید بکام به دیدار حساس رئال مادرید و پاری‌سن ژرمن

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آس، دیدار تیم‌های رئال مادرید و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای دیوید بکام خیلی خاص است. بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس در هر دو تیم بازی کرده اما نمی‌داند کدام تیم پیروز دیدار چهارشنبه هفته آینده خواهد شد. بکام با بین اسپورت صحبت کرد و گفت: انتخاب خیلی سخت است. هر دو باشگاه را دوست دارم. آن‌ها اشتیاق زیادی دارند. چهار سال فوق‌العاده را در تیم مادریدی سپری کردم. مدت زمان زیادی در پاری سن ژرمن حضور نداشتم اما قهرمانی در لیگ یک فرانسه اتفاق مهمی بود. این باشگاه را دوست دارم. مردم، هواداران و ... فوق‌العاده هستند. در مادرید نیز شرایط مشابه است.

هافبک پیشین منچستریونایتد درباره بازی هفته آینده اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی PSG  بازی سخت و نزدیکی خواهد بود. با این حال اکنون زمان رئال مادرید است. آن‌ها این رقابت‌ها را دوست دارند. آنها بازیکنان خوبی مانند کریستیانو رونالدو دارند. در این لحظات بازیکنان بزرگ فراتر از حد انتظار ظاهر می‌شوند. بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.