قزوین_ کانون خادمیاری شهر اقبالیه با حضور مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

کانون خادمیاری شهر اقبالیه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدمرتضی فاطمیان در این مراسم، اظهار داشت: هر اندازه باور انسانی نسبت به قرآن کریم افزایش یابد، به همان میزان عمل به وظایف شرح قرآنی نیز بیشتر می شود و بدون شک اگر به دستورات این کتاب الهی عمل کنیم بخشی از مشکلات جامعه حل می شود.

وی با بیان اینکه از نظر مقام معظم رهبری بسیاری از مشکلات مسلمانان به علت دوری از قرآن کریم است، عنوان کرد: به تلاوت قرآن کریم به صورت روزانه سفارش شده است چراکه تلاوت این کتاب الهی موجب افزایش ایمان انسان می شود؛ زمانی که باور انسان افزایش یافت، میل به ایمان هم افزایش می یابد.

امام جمعه شهر اقبالیه با بیان اینکه فردی که معرفت و باورش نسبت به خداوند بیشتر باشد به همان میزان برای خود هزینه می کند، عنوان کرد: خداوند دوچراغ روشن اهل بیت (ع) و قرآن کریم را در وجود انسان قرار داده است و اگر معرفت و شناخت نسبت به امامان بیشتر باشد سعی می شود تا رضایت آنها را بیشتر جلب کند.

فاطمیان ضمن بیان اینکه اعمال انسان همواره با وی همراه است، خاطرنشان کرد: هرفردی به اندازه توان، باور و معرفت خود می تواند عمل خیر را انجام می دهد و ذخیره ای را برای آخرت داشته باشد؛ خداوند انسان را برای همیشه خلق کرده و انسان یک موجود ابدی است.

گفتنی است در این مراسم امام جمعه، معتمدان، نمازگزاران مسجد چهارده معصوم شهر اقبالیه و مسول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.