قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: از روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه تا روز پنج شنبه ۲۰ بهمن ماه سالجاری، باتوجه به نفوذ زبانه های پرفشار، دمای این استان به طور نسبی کاهش می یابد.

هوای قزوین به طور نسبی سرد می شود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، طی دو روز آینده گذر متناوب امواج کم دامنه را از منطقه خواهیم داشت که پیامد آن کاهش افزایش ابر پیش بینی می شود.

وی افزود: از روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه تا روز پنج شنبه ۲۰ بهمن ماه سالجاری، باتوجه به نفوذ زبانه های پرفشار ضمن کاهش نسبی دما، وزش بادهای شمالی و در ارتفاعات پدیده مه و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: وضعیت آب و هوای این استان طی امروز و فردا به صورت نیمه ابری، صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود که برای فردا و روی بعد نیز به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتا شدید، از بعدازظهر افزایش ابر و در ارتفاعات مه آلود و احتمال بارش پراکنده است.

بهاروند احمدی به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته اشاره و اضافه کرد: شهرستان آبیک با منفی ۳ درجه سلسیوس زیر صفر سردترین منطقه و شهر رازمیان با ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر به عنوان گرمترین منطقه در این مدت بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.