اسقف "سرکیسیان خلیفه" تأکید کرد که "قدس شریف" پایتخت فلسطین است و هیچ روزی پایتخت آنچه "اسرائیل" نامیده می شود، نبوده و نخواهد بود.

"قدس شریف" هرگز پایتخت آنچه "اسرائیل" نامیده می شود، نبوده و نخواهد بود

قدس آنلاین- "سرکسیان خلیفه" –اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال ایران-  ضمن واکنش به اقدامات اخیر رییس جمهور آمریکا به خبرنگار قدس آنلاین گفت: تمام ادیان آسمانی تصمیم "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا، مبنی بر انتقال سفارت این کشور از "تل  آویو" به "قدس اشغالی" و به رسمیت شناخت این شهر مقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.  

اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال ایران در مورد موضع آمریکا در قبال ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر پایتختی "قدس شریف" برای این رژیم تأکید  کرد: مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و حتی تمام دنیا این تصمیم را محکوم و تقبیح کرده اند؛ چراکه قدس شریف، هیچ روزی پایتخت آنچه "اسرائیل" نامیده می شود، نبوده است.

"سرکیسیان خلیفه"  از پیروان ادیان ابراهیمی خواست تا برای حل مسئله قدس و فلسطین در کنار یکدیگر باشند و با برگزاری نشست ها و انجام گفتگو، پیام این ادیان آسمانی که وحدت، صلح و دوستی است را محقق کنند.

اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال ایران، ضمن ستایش مقاومت مردم فلسطین مقابل اشغالگری رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: اراده مردم فلسطین، محور این مقاومت و پایداری است  و ملت فلسطین، ملتی مبارز است که به حقانیت مسئله فلسطین ایمان دارد و اوست که صاحب این سرزمین و صاحب حق است. در انجیل آمده است کسی که به مسئله خود و خدا ایمان دارد، قطعا روزی پیروز خواهد شد و ما اطمینان داریم که مردم فلسطین نیز روزی پیروز خواهند شد و به سرزمین خود بازخواهند گشت.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.