رشتخوار - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای رشتخوار گفت:همایش یادگیری مادام العمر کارآفرینی برای دانش آموزان فنی و حرفه ای مدارس و فارغ التحصیلان دانشگاهی و کار آفرینان شهرستان رشتخوار در مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد رشتخوار برگزار شد.

همایش یادگیری مادام العمر کارآفرینی در رشتخوار برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین روز سه شنبه، رییس فنی و حرفه ای رشتخوار در این همایش گفت؛ با عنایت بر اینکه مرکز فنی و حرفه ای  رشتخواردر عرصه آموزش و مهارت  حرفه های مختلف به علاقمندان  بر رسالت خود تاکید دارد در عرصه کاریابی و اشتغال زائی آنان  نیز تلاش مضاعف می نماید.

 علیرضا پایدار  با اشاره به اینکه امروز یکی از دغدغه های  جویندگان کار  بحث اشتغال است، اظهار داشت : یادگیری مهارت توسط کارآفرین  در جهت ایجاد فرصتهای مناسب می تواند باعث رفع مشکلاتی همچون اشتغال، کمبود نیروی انسانی خلاق وپویا، نزول چشمگیر بهره وری، افزایش رقابت وغیره شود.

. وی گفت:در یادگیری کارآفرینی عامل مهمی در پرورش انسانهای متفکر، خلاق، تحول آفرین و ریسک پذیر در بخشهای مختلف است و با توجه به رشد سریع در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و علمی جهان نیروهای کارآفرین میتوانند در این رقابت قطبهای مختلف پویا و پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.

به گفته وی آموزش کارآفرینی مقوله مهمی است که کشورهای پیشرفته در فرایند توسعه اقتصادی -اجتماعی نسبت به آن توجه جدی مبذول داشته اند و پرورش کارآفرینان را در اولویت خود دارند.

به گفته وی مرکز آموزش فنی و حرفه ای رشتخوار در سال جاری بیش از ۱۶۰ هزار نفر ساعت به جویندگان کار و حرفه های مختلف آموزش در حوزه کشاورزی، صنعت وخیاطی و غیره به علاقمندان در سال جاری ارائه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.